AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Mannen min elsker sex. Han har ståpikk flere ganger om dagen, han snakker mye om sex, og han "maser" om sex (verbalt) om det er en dag siden sist. Problemet er at han sjeldent selv tar initiativ til sex. Hvorfor? Vi har mange barn, så det er sjeldent vi er alene, men når vi begge ligger nakne i sengen, så tar han aldri/sjeldent initiativ. Om jeg stryker han på brystet, begynner å kysse på han, så er han med på sekundet, men om jeg ikke gjør dette, så sovner vi bare begge to. Jeg synes det er kjipt at han så sjeldent tar initiativ selv. Og jeg lurer virkelig på hvorfor. Jeg vet at han tenner på meg, og jeg vet at han digger sexlivet vårt. Jeg på min side savner at han tar initiativ. Vi har i snitt sex en gang hver dag. 6 av gangene er det jeg som tar initiativ. Nå feks er det 3 dager siden sist (har sjeldent skjedd før) og det er fordi jeg ikke har tatt initiativ. Anonymous poster hash: 9d0b2...8b4
Gorgonzola Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Åssen skal vi vite det? Hvorfor han ikke tar initiativ? Hva om du forteller han det du har fortalt "oss"?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Det beste må vel være å spørre han.. Anonymous poster hash: 9a308...a9a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Fordi jeg ikke vil at han skal føle press, eller at det blir unaturlig for han. Alle andre spørsmålene som blir stilt her, hvorfor spørre på et forum? Jo, fordi det er det dette forumet er til for :-)Anonymous poster hash: 9d0b2...8b4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Fordi jeg ikke vil at han skal føle press, eller at det blir unaturlig for han. Alle andre spørsmålene som blir stilt her, hvorfor spørre på et forum? Jo, fordi det er det dette forumet er til for :-)Anonymous poster hash: 9d0b2...8b4 Ja, men vi kjenner ikke mannen din så vi kan ikke vite hvorfor han ikke tar initiativet. Anonymous poster hash: 9a308...a9a
Dark Angelina Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Utifra sånn du skriver så virker det jo ikke som om det er det som er tilfellet, men kanskje han er redd for å bli avvist hvis han tar initiativ? Jeg vet at typen min har hatt litt problemer med å ta initiativet fordi han er redd for at jeg skal si nei. Har du snakket med han om det? At du ønsker at han skal ta mer initiativ?
peppermyntete Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Ingen her kan vite hvorfor, så du må nesten spørre han. Men det virker jo ikke som han trenger å ta initiativ siden du alltid gjør det. Han vet kanskje ikke at du ønsker han også skal gjøre det i blant. Å snakke om det er ikke å legge press, det er å kommunisere med partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå