Gå til innhold

Samboer lukter oppkast HJELP

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett samboer på en måned. Han har kommet tilbake og jeg la merket til at han luktet oppkast da vi kysset. Jeg ba han pusse tennene, det hjalp men lukter fortsatt. Jeg mistenker at lukten kommer fra nese eller ansiktet. Frustrert, vil ikke såre han. Men det er en tydelig oppkastlukt fra ansiktsområde. Hva kan det være????? Hjelp

Anonymous poster hash: 49db4...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert spydd da. Enten vært fyllesyk eller hatt omgangssyken.

Gi det en dag eller to.

Snakk om å lage styr for ingenting...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert spydd da. Enten vært fyllesyk eller hatt omgangssyken.

Gi det en dag eller to.

Snakk om å lage styr for ingenting...

Styr? Prøver ikke å lage styr, Chloe?

Han har ikke vært på fest eller vært fyllesjuk, så alkohol eller oppkast har ikke vært involvert. Jeg mistenker at det kommer fra huden eller nesen hans, og jeg spør fordi jeg lurer på om noen kan ha noe ide om hva det kan være?

TS

AnonymBruker
Skrevet

spiser han nok?

Anonymous poster hash: 33386...d53
AnonymBruker
Skrevet

Kan lukten minne om aceton/neglelakkfjerner, eller er det helt tydelig at det er spy det lukter?

Anonymous poster hash: b2ad1...88f
AnonymBruker
Skrevet

Kan være en betennelse i nesen, søsteren min fikk eksem i nesen som luktet ekkelt i følge henne, gikk bort med en salve hun fikk på resept. Hjernesvulst kan også lukte gjennom nesen, men det er jo selvsagt ytterst sjelden at det er det.

Anonymous poster hash: 480d0...77e
AnonymBruker
Skrevet

spiser han nok?

Det gjør han nok ikke, han har gått veldig mye ned i vekt. type overvektig.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan lukten minne om aceton/neglelakkfjerner, eller er det helt tydelig at det er spy det lukter?

Jeg vil si at det er tydelig oppkast det lukter.

TS

Kan være en betennelse i nesen, søsteren min fikk eksem i nesen som luktet ekkelt i følge henne, gikk bort med en salve hun fikk på resept. Hjernesvulst kan også lukte gjennom nesen, men det er jo selvsagt ytterst sjelden at det er det.

Anonymous poster hash: 480d0...77e

Takk! Kan vi gå på apoteket for dette tror du? Og noen flere symptomer på nese-eksem så vi kan være sikre?

Takk til dere som tar tid til å svare ordentlig! :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør han nok ikke, han har gått veldig mye ned i vekt. type overvektig.

TS

Mente undervektig*

TS

Skrevet

Spør han.

Tviler på han har lyst å gå rundt å lukte spy, så du burde gjort han oppmerksam på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få oppkast-ånde hvis det er alt, alt, alt for lenge siden jeg har spist. Eller hvis jeg spiser veldig ensidig/dårlig, husker ikke helt hva det var, men det henger hvertfall sammen med dårlig og/eller lite mat.

Eller hva med sure oppstøt?

Et annet alternativ er en utposning i spiserøret som gjør at det samler seg mat som begynner å råtne. I kombinasjon med sure oppstøt har man en finfin kombinasjon.

Hva med å se det ann et par dager?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør han.

Tviler på han har lyst å gå rundt å lukte spy, så du burde gjort han oppmerksam på det.

Enig. Bedre å si ifra enn å se det ann et par dager, som jeg skrev over. Mente vel heller at det ikke er noen grunn til å krisemaksimere med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere! Får nesten snakke med han som dere sier. Nå må jeg gå, ha en god helg!

TS

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, dere! Får nesten snakke med han som dere sier. Nå må jeg gå, ha en god helg!TS Anonymous poster hash: 49db4...211

God helg til deg og TS! Håper de finn ut av det :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Daenerys, mod.

Skrevet

Det kan være så mye, han bør dra til lege iallefall..
Det kan komme av så mye, dra til hudlege f.eks.
Eller tannlege for å utelukke råte.
Øre/nese/hals for å sjekke etter infeksjoner i hals/mandler?

Har han hatt problemer med mandlene før?

Gjest Runforit
Skrevet

Mannen min kutter vekt for konkurranse og da lukter han acetonaktig. Er nok det du lukter om han er undervektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...