AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #1 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har ikke sett samboer på en måned. Han har kommet tilbake og jeg la merket til at han luktet oppkast da vi kysset. Jeg ba han pusse tennene, det hjalp men lukter fortsatt. Jeg mistenker at lukten kommer fra nese eller ansiktet. Frustrert, vil ikke såre han. Men det er en tydelig oppkastlukt fra ansiktsområde. Hva kan det være????? HjelpAnonymous poster hash: 49db4...211
Chloe- Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Han har sikkert spydd da. Enten vært fyllesyk eller hatt omgangssyken. Gi det en dag eller to. Snakk om å lage styr for ingenting... 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Han har sikkert spydd da. Enten vært fyllesyk eller hatt omgangssyken. Gi det en dag eller to. Snakk om å lage styr for ingenting... Styr? Prøver ikke å lage styr, Chloe? Han har ikke vært på fest eller vært fyllesjuk, så alkohol eller oppkast har ikke vært involvert. Jeg mistenker at det kommer fra huden eller nesen hans, og jeg spør fordi jeg lurer på om noen kan ha noe ide om hva det kan være? TS Anonymous poster hash: 49db4...211
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 spiser han nok? Anonymous poster hash: 33386...d53
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Kan lukten minne om aceton/neglelakkfjerner, eller er det helt tydelig at det er spy det lukter? Anonymous poster hash: b2ad1...88f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Kan være en betennelse i nesen, søsteren min fikk eksem i nesen som luktet ekkelt i følge henne, gikk bort med en salve hun fikk på resept. Hjernesvulst kan også lukte gjennom nesen, men det er jo selvsagt ytterst sjelden at det er det. Anonymous poster hash: 480d0...77e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 spiser han nok? Anonymous poster hash: 33386...d53 Det gjør han nok ikke, han har gått veldig mye ned i vekt. type overvektig. TS Anonymous poster hash: 49db4...211
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 Kan lukten minne om aceton/neglelakkfjerner, eller er det helt tydelig at det er spy det lukter? Anonymous poster hash: b2ad1...88f Kan lukten minne om aceton/neglelakkfjerner, eller er det helt tydelig at det er spy det lukter? Anonymous poster hash: b2ad1...88f Jeg vil si at det er tydelig oppkast det lukter. TS Kan være en betennelse i nesen, søsteren min fikk eksem i nesen som luktet ekkelt i følge henne, gikk bort med en salve hun fikk på resept. Hjernesvulst kan også lukte gjennom nesen, men det er jo selvsagt ytterst sjelden at det er det. Anonymous poster hash: 480d0...77e Takk! Kan vi gå på apoteket for dette tror du? Og noen flere symptomer på nese-eksem så vi kan være sikre? Takk til dere som tar tid til å svare ordentlig! TS Anonymous poster hash: 49db4...211
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Det gjør han nok ikke, han har gått veldig mye ned i vekt. type overvektig. TS Anonymous poster hash: 49db4...211 Mente undervektig* TS Anonymous poster hash: 49db4...211
Kjibba Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Spør han. Tviler på han har lyst å gå rundt å lukte spy, så du burde gjort han oppmerksam på det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 Jeg kan få oppkast-ånde hvis det er alt, alt, alt for lenge siden jeg har spist. Eller hvis jeg spiser veldig ensidig/dårlig, husker ikke helt hva det var, men det henger hvertfall sammen med dårlig og/eller lite mat. Eller hva med sure oppstøt? Et annet alternativ er en utposning i spiserøret som gjør at det samler seg mat som begynner å råtne. I kombinasjon med sure oppstøt har man en finfin kombinasjon. Hva med å se det ann et par dager? Anonymous poster hash: 33386...d53 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #12 Skrevet 28. mars 2015 Spør han. Tviler på han har lyst å gå rundt å lukte spy, så du burde gjort han oppmerksam på det. Enig. Bedre å si ifra enn å se det ann et par dager, som jeg skrev over. Mente vel heller at det ikke er noen grunn til å krisemaksimere med en gang. Anonymous poster hash: 33386...d53
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #13 Skrevet 28. mars 2015 Takk for svar, dere! Får nesten snakke med han som dere sier. Nå må jeg gå, ha en god helg! TS Anonymous poster hash: 49db4...211 1
Kjibba Skrevet 28. mars 2015 #14 Skrevet 28. mars 2015 Takk for svar, dere! Får nesten snakke med han som dere sier. Nå må jeg gå, ha en god helg!TS Anonymous poster hash: 49db4...211 God helg til deg og TS! Håper de finn ut av det
Gjest Daenerys Skrevet 28. mars 2015 #16 Skrevet 28. mars 2015 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #17 Skrevet 28. mars 2015 Har han noen slike: http://i.ytimg.com/vi/KDwX7NGXxlU/maxresdefault.jpg Anonymous poster hash: 95225...92d
Chizue Skrevet 28. mars 2015 #18 Skrevet 28. mars 2015 Det kan være så mye, han bør dra til lege iallefall.. Det kan komme av så mye, dra til hudlege f.eks. Eller tannlege for å utelukke råte. Øre/nese/hals for å sjekke etter infeksjoner i hals/mandler? Har han hatt problemer med mandlene før?
Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2015 #19 Skrevet 29. mars 2015 Mannen min kutter vekt for konkurranse og da lukter han acetonaktig. Er nok det du lukter om han er undervektig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå