AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 He Sist uken har jeg blødd fra underlivet, lyst rødt blod som kommer hver gang jeg må stort på do. Avføringa er veldig hard, men trodde det kunne ha seg med at jeg for en uke siden ble operert i ene benet og fikk da sterke medisiner ( paralgin forte, oxycodon) Nå har jeg ikke tatt disse på to dager da jeg opplevde kvalme og ubehag. Våknet av at jeg var intens kvalm og svimmel flere ganger om nettene. De siste dagene har jeg hatt stillinger i høyre og venstre siden nederst på magen også. Jeg er i slutten av 20 årene og har hormon spiral. Håper noen kan gi meg litt råd, har ikke lyst å løpe ned legekontoret nå som jeg har sterke smerter i benet.. Kanskje noen har hatt samme symtomer.Anonymous poster hash: 0a0b1...a25
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Vil ikke anbefale deg å spørre på et forum. Ring legevakta med de samme spørsmålene Anonymous poster hash: 1bdc2...904
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Jeg liker ikke å ringe legevakta. Føler meg til bru og føler jeg ikke blir tatt seriøst:(Anonymous poster hash: 0a0b1...a25
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Legevakta trenger du ikke ringe, men fastlegen på mandag er rette adressen. Smertestillende tabletter kan gi har mage. Men dette er og kan være to ulike plager, eller ha en sammenheng, noe legen vurderer ved en gu. Anonymous poster hash: 3545c...2a8
peppermyntete Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Ring absolutt legen din på mandag! Man skal jo ikke blø fra underlivet pga smertestillende medisiner!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Hvis du mener vaginal blødning så bør du kontakte fastlegen din, hvis du blør fra endetarmen kan det være fordi avføringen er for hard, da er det lurt å drikke mer, spise fiber, svisker e.l så den mykgjør srg.Anonymous poster hash: 6f77f...36f
Lulilelu Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Det er mange som blir veldig kvalm og dårlig av paralgin forte. Jeg ville bare kuttet ut den og kun tatt oxycodon og se om det hjelper. Blødningene kan rett og slett være menstruasjon. Etter en operasjon + smertestillende ol så kan nok kroppen bli litt "satt ut" og hormonene kan styre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå