Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min har vært så rar i det siste... Puppene mine føles oppblåste og hovne som pokkern, og varierer fra å være mildt ømme til kjempevonde. Jeg føler meg ekkel og oppblåst og er småkvalm nesten hele tiden, uansett hva jeg spiser! Spiser ikke mye heller, blir veldig fort mett plutselig, og så fort sulten igjen. Drikker vann som et udyr også. Føler meg bare uggen og magen lager lyder hele tiden og jeg er kjempetrøtt og slapp, men får likevel ikke til å sove fordi kroppen føles så stiv og ekkel når jeg ligger i ro. Har også skikkelig rare mareritt/drømmer, intense og surrealistiske, noen ganger bare en masse flash av bilder før jeg en gang har sovnet. Kan våkne av at jeg slenger hodet i veggen typ. Har også en ekkel smak i kjeften nesten konstant, litt sur og metallisk på en måte. Og ja, så blir jeg intenst trist helt ut av det blå, i dag var jeg på butikken og begynte å stortute fordi de ikke hadde mer igjen av laktoseredusert melk. Jeg drikker ikke laktoseredusert melk en gang, jeg ble bare så trist på vegne av de som gjorde det!!!!!

Nevnte jeg at jeg blir kvalm av alt jeg spiser, og at jeg må legge meg nedpå i tjue minutter for å komme meg etter å ha spist et rugsprø med skinke? ...

Skjønner bare ikke hva det er, har ikke spist noe rart eller endret noe i livsstilen min. Spiser sunt og tar vitamintilskudd, tviler sterkt på at jeg mangler noe av næringsstoffer også.

Hjelp!!!!!!! Om ikke for meg, så for den stakkars nyansatte gutten som forgjeves prøvde å trøste meg på butikken...



Anonymous poster hash: 2c348...722
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du virker skikkelig stressa, kanskje det er der problemet ligger?



Anonymous poster hash: 62333...575
AnonymBruker
Skrevet

Du virker skikkelig stressa, kanskje det er der problemet ligger?

Anonymous poster hash: 62333...575

Begynte ikke å stresse før kroppen min begynte å tulle seg. Har pågått noen uker nå og frem til for et par dager siden har jeg bare avfeid det med at jeg innbiller meg ting, mensen og slike ting. Er en veldig lite stressa person, så nei.. :(

Anonymous poster hash: 2c348...722

Skrevet

Høres mistenkelig ut som du er gravid, gitt.

  • Liker 2
Skrevet

Tror du er gravid, metallsmak i munnen er typisk da..

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei satan, dere kødder... Går på pilla jo! :(



Anonymous poster hash: 2c348...722
Skrevet

Du er ikke gravid da?

AnonymBruker
Skrevet

Nei satan, dere kødder... Går på pilla jo! :(

Anonymous poster hash: 2c348...722

Kjöp en g-test i morgen du...

Anonymous poster hash: 91f59...f45

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du kan gjøre, er å snakke med legen din. Vi kan dessverre ikke stille diagnoser.



Anonymous poster hash: 8af76...f8b
Skrevet (endret)

Nei satan, dere kødder... Går på pilla jo! :(Anonymous poster hash: 2c348...722

Det går ann å bli gravid selv om man går på pilla :)

Endret av Andreas_B
AnonymBruker
Skrevet

PMS/gravid. Masse rart som skjer med kroppen våres når det gjelder hormoner.



Anonymous poster hash: a0339...566
  • Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fant du ut?



Anonymous poster hash: 30a12...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...