Gjest Makemeloveit Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Hei Jeg er en jente på 20 år som dessverre er hardt rammet av crohn's sykdom. Jeg blir for tiden behandlet med remsima, men den har ikke hatt noen virkning til nå dessverre. Jeg har ikke drukket på nærmere 1 år fordi jeg har blitt så kvalm av tidligere medisiner. Har rett og slett vært livredd for å bli dårlig av alkohol (angst for å kaste opp). Drikker dere som har crohn's alkohol? Går det fint? Evt, hva kan dere drikke/ikke drikke? Jeg har ikke tenkt å drikke mye, men vil ikke være redd for å drikke alkohol dersom det ikke er nødvendig. Hadde satt pris på svar
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 De jeg kjenner med chrons drikker svært lite pga de blir dårlige. 1-2 øl kanskje. Men det varierer vel fra person til person.Anonymous poster hash: 5242e...86a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå