AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Ikke på Ultra, ikke på Rema, ikke på Meny, ikke på Rimi. Hvor? De solgte på Ultra før, noen som vet hvorfor de har sluttet å selge det? Må man til utlandet for å få tak i det? Anonymous poster hash: 1e1de...d1a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 http://www.santamariaworld.com/Images/Products/Retail/3815.pngden der du mener? Anonymous poster hash: cb586...1d1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 http://www.santamariaworld.com/Images/Products/Retail/3815.pngden der du mener? Anonymous poster hash: cb586...1d1 JeppAnonymous poster hash: 1e1de...d1a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Har nå jeg sett på kiwi, meny og coop tror jeg. Men kommer vel an på hvor velassortert akkurat den butikken du er innom er:P Så dra til de virkelige store, ofte dyrere men da finner du det du skal ha som regel. Anonymous poster hash: 4d77b...df7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 JeppAnonymous poster hash: 1e1de...d1a ok Så en pose i skapet til foreldrene mine her en dag, og den er jeg 99% sikker på at er kjøpt nå nylig, så den bør jo finnes en eller annen plass har du sjekka på kiwi, om du har en i nærheten? Eller kanskje en eller annen coop-butikk? Anonymous poster hash: cb586...1d1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #6 Skrevet 27. mars 2015 Har nå jeg sett på kiwi, meny og coop tror jeg. Men kommer vel an på hvor velassortert akkurat den butikken du er innom er:P Så dra til de virkelige store, ofte dyrere men da finner du det du skal ha som regel. Anonymous poster hash: 4d77b...df7 Ok, men tror jeg må kjøpe endel når jeg først finner det! Tror de har i Sverige, men det er jo langt å dra. Har ikke sett på Coop extra og Kiwi, men visste ikke at Kiwi førte Santa MariaAnonymous poster hash: 1e1de...d1a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 ok Så en pose i skapet til foreldrene mine her en dag, og den er jeg 99% sikker på at er kjøpt nå nylig, så den bør jo finnes en eller annen plass har du sjekka på kiwi, om du har en i nærheten? Eller kanskje en eller annen coop-butikk? Anonymous poster hash: cb586...1d1 Nei, ingen av dem. Har bare ultra, meny, rimi og rema i nærheten - og satsa liksom på at ultra skulle ha det (de har alltid pleid å ha det). Anonymous poster hash: 1e1de...d1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå