Gå til innhold

Hvor selger de Santa Maria enchiladaskrydder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på Ultra, ikke på Rema, ikke på Meny, ikke på Rimi. Hvor? De solgte på Ultra før, noen som vet hvorfor de har sluttet å selge det? Må man til utlandet for å få tak i det?

Anonymous poster hash: 1e1de...d1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har nå jeg sett på kiwi, meny og coop tror jeg. Men kommer vel an på hvor velassortert akkurat den butikken du er innom er:P Så dra til de virkelige store, ofte dyrere men da finner du det du skal ha som regel.

Anonymous poster hash: 4d77b...df7
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

ok :)

Så en pose i skapet til foreldrene mine her en dag, og den er jeg 99% sikker på at er kjøpt nå nylig, så den bør jo finnes en eller annen plass :P

har du sjekka på kiwi, om du har en i nærheten?

Eller kanskje en eller annen coop-butikk?

Anonymous poster hash: cb586...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Har nå jeg sett på kiwi, meny og coop tror jeg. Men kommer vel an på hvor velassortert akkurat den butikken du er innom er:P Så dra til de virkelige store, ofte dyrere men da finner du det du skal ha som regel. Anonymous poster hash: 4d77b...df7

Ok, men tror jeg må kjøpe endel når jeg først finner det! Tror de har i Sverige, men det er jo langt å dra. Har ikke sett på Coop extra og Kiwi, men visste ikke at Kiwi førte Santa Maria

AnonymBruker
Skrevet

ok :) Så en pose i skapet til foreldrene mine her en dag, og den er jeg 99% sikker på at er kjøpt nå nylig, så den bør jo finnes en eller annen plass :P har du sjekka på kiwi, om du har en i nærheten? Eller kanskje en eller annen coop-butikk? Anonymous poster hash: cb586...1d1

Nei, ingen av dem. Har bare ultra, meny, rimi og rema i nærheten - og satsa liksom på at ultra skulle ha det (de har alltid pleid å ha det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...