AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1 Skrevet 27. mars 2015 Hei! Jeg er en jente på 22 som må være den i verden med mest følsom klitoris. Ingen, ikke engang jeg, kan ta på den. Jeg grøsser bare av tanken. Når jeg onanerer gnir jeg fingrene opp og ned over/rundt området slik at klitten er dekket av hud/lepper. Jeg klarer fint å komme på egen hånd, men jeg har aldri kommet under sex med en mann, og heller ikke om han bruker tunga/hendene. Oralsex synes jeg rett og slett er ubehagelig. Skal en mann fingre meg rundt klitoris, blir det enten for hardt eller for lett, og jeg ligger der anspent og bare venter på at han skal gjøre en bevegelse én millimeter i feil retning slik at jeg får fryktelig vondt. Er det flere som har det på denne måten? Tviler på at det har noe å gjøre med at kjærestene mine har vært dårlige på området. Har hatt opptil flere langvarige forhold hvor gutten virkelig har satt seg inn i og øvd seg på å få til å tilfredsstille meg, men det fungerer aldri. Det er liksom kun mine egne fingre som får til magien. Anonymous poster hash: 58f85...dd2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #2 Skrevet 28. mars 2015 Det er vel ikke helt uvanlig at man ikke takler direkte stimulering av klitoris. Siden du klarer å få orgasme selv, er det sikkert bare et spørsmål om tid og tålmodighet sammen med en partner du har GOD kommunikasjon med. Evt. kan du vurdere en tur til gynekolog for å sjekke at alt er som det skal.Anonymous poster hash: 12ec9...76b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har alltid vært slik som deg, EKSTREMT følsom på klitoris (og brystvortene). Klarer ikke at noen tar direkte på. Trikset jeg og typen har oppdaget, er at han smører silikonbasert glidemiddel på, og gnir veldig lett over klitoris (så vidt borti). Det må du prøve! Da er man ganske heldig når man er så følsom, for det er himmelsk!Anonymous poster hash: 7aafd...af1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå