Gå til innhold

svimmel, vondt i hode, kvalm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå gått i to uker eller mer hvor jeg har vært konstant svimmel, og hatt vondt i magen, jeg har hatt to runder hvor jeg har vært på nippe til å kaste opp, brekt meg og sitti på do lenge pga svak diare. jeg har hatt vondt i hode mer eller mindre hver eneste ettermiddag/kveld i 2 uker. samt at jeg i dag holdt på å svime av 3 ganger på kort tid. Jeg ble varm i ansiktet, så svarte prikker, alt var uklart, og den minste bevegelse fikk meg til å bli utslitt. Det å gjøre en enkel oppgave på jobb som ikke tar stort til krefter, fikk kroppen til å nesten kollapse.

synes dere dette er nok til å dra på legevakta å høre om de kan undersøke meg, eller burde jeg vente til mandag å dra på legekontoret?

Anonymous poster hash: 43817...423
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være at du bare har lite jern, jeg blir kjempe dårlig av det, sånn som du beskriver. Sist jeg hadde lite jern så hadde jeg i tillet ekstremt lite d-vitamin, noe man og blir dårlig av. Jeg begynte å lure om jeg var alvorlig syk, var så svimmel, kvalm, skjelven, pulsering i hele kroppen, hodepine, slapp, tungt å puste, vondt i muskler og skjelletet og mer. Men du må absolutt komme deg til legen! Ring legevakten og snakk med de. Kan være at dette kan vente til mandag men det kan de avgjøre.

Anonymous poster hash: 271b5...249

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar begge to. Jeg valgte å dra til legevakta for å sjekke det. Klarte ikke å slå meg til ro med at det ikke var noe farlig. men legen på legevakta fant ikke ut noe. blodtrykket var fint. og ja. jeg har tenkt på at det "bare" kan være at jeg har for lite jern, jeg har tenkt på det. men jeg har hatt for lite jern i sikkert 2 år av og på, men aldri blitt så syk. så ja. det kan være. men bare litt merkelig at jeg ikke har fått symptomer før nå liksom. jeg skal til fastlegen min etter påske. så da får jeg ta det opp da.

TS

Anonymous poster hash: 43817...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...