Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, vi kan spørre er du på KG? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 6e76c...8aa

Eller ha en blomst i håret 😂

Anonymous poster hash: e83c1...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kler man seg til en sånn middag? 

Anonymous poster hash: 191fb...b10
Skrevet

Noen menn som har vært med på det og har noen erfaringer?  Funket det bedre enn tinder om man bare ser helt OK ut.

Anonymous poster hash: 71969...22b
Skrevet

Noen menn som har vært med på det og har noen erfaringer?  Funket det bedre enn tinder om man bare ser helt OK ut.

Ville tippe dette opplegget er bedre for de som er flinkere sosialt enn de er billedskjønne, mens med Tinder er det motsatt. Jeg grøsser med tanken på middagsselskap med fremmede, så jeg tror jeg holder meg til sistenevnte. :P

• Liker 1
Skrevet

Ville tippe dette opplegget er bedre for de som er flinkere sosialt enn de er billedskjønne, mens med Tinder er det motsatt. Jeg grøsser med tanken på middagsselskap med fremmede, så jeg tror jeg holder meg til sistenevnte. :P

Så synd, du virker så bra ut fra innleggene dine så hadde vært gøy og truffet deg.

Jeg får ikke til tinder/nettdating så synes middag høres spennende ut. Skummelt, men spennende :)

• Liker 1
Skrevet

Takk. Å være med mange fremmede er helle ikke der jeg er i mitt ess. Er jo gøy når man møter hyggelige folk som får en til å føle seg trygg, men i sånne datingsituasjoner så ender det kanskje fort med at man blir overkjørt av de mest utadvendte mennene og at kvinnene bare ønsker å prate med de kjekkeste/kuleste.

Skrevet

Takk. Å være med mange fremmede er helle ikke der jeg er i mitt ess. Er jo gøy når man møter hyggelige folk som får en til å føle seg trygg, men i sånne datingsituasjoner så ender det kanskje fort med at man blir overkjørt av de mest utadvendte mennene og at kvinnene bare ønsker å prate med de kjekkeste/kuleste.

Jeg liker menn som er litt roligere så ikke umulig jeg hadde hatt mer sansen for deg enn de mest utadvendte rundt bordet :)

Anonymous poster hash: 72e1e...11a

Skrevet

Jeg liker menn som er litt roligere så ikke umulig jeg hadde hatt mer sansen for deg enn de mest utadvendte rundt bordet :)

Samme her. Fascineres ofte av de stillere guttene. Som har litt i hodet, og er veldig spennende å snakke med når de utfordres litt. :)

Skrevet

Så synd, du virker så bra ut fra innleggene dine så hadde vært gøy og truffet deg.

Jeg får ikke til tinder/nettdating så synes middag høres spennende ut. Skummelt, men spennende :)

Hehe, får vel ta det som en kompliment.

Jeg tror det for min del ofte delvis skyldes en kombo av skam over livssituasjon (har ikke ting helt på stell, som det heter) og manglende interesse for prat om været, jobben og fotball. :P Lett å føle seg litt mistilpass når man kjeder seg, og jeg tror andre plukker det opp. Er litt redd for å oppfattes som arrogant.

Skrevet

Hehe, får vel ta det som en kompliment.

Jeg tror det for min del ofte delvis skyldes en kombo av skam over livssituasjon (har ikke ting helt på stell, som det heter) og manglende interesse for prat om været, jobben og fotball. :P Lett å føle seg litt mistilpass når man kjeder seg, og jeg tror andre plukker det opp. Er litt redd for å oppfattes som arrogant.

Huff, da. Trist at du føler det sånn!

Men du har jo så mye spennende å snakke om! Få jenter er jo intr i å snakke om vær eller fotball. Og snakker du om noe du bryr deg om, blir jentene fascinert av deg og du slipper å kjede deg.

Skrevet

Noen som har prøvd nå? Leste om det i avisen i dag.

Skrevet

Noen som har prøvd nå? Leste om det i avisen i dag.

Jeg skal på fredag. Gled-gruer meg! Håper det ikke bare er jenter der... :)

Skrevet

Jeg er med på den greia. Går ikke så bra, jeg blir ganske nervøs når jeg spiser med ukjente mennesker og roer nervene med alkohol både før og under middagen.  Ikke er jeg flink til å disponere alkoholinntaket heller.

Men selv om damene ikke ble sjarmert så fikk jeg i hvert fall noen kompiser ut av det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal på fredag. Gled-gruer meg! Håper det ikke bare er jenter der... :)

Kan du oppdatere oss på hvordan det var når du har vært? Er SÅ spent  :nigo:

Jeg er med på den greia. Går ikke så bra, jeg blir ganske nervøs når jeg spiser med ukjente mennesker og roer nervene med alkohol både før og under middagen.  Ikke er jeg flink til å disponere alkoholinntaket heller.

Men selv om damene ikke ble sjarmert så fikk jeg i hvert fall noen kompiser ut av det.

Hvordan var det ellers da? Er det mange som deltar? Hvordan er folka? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd det en gang og konseptet er ok. For min del var ikke kvelden den helt store av to grunner:

1. Noen av de kvinnelige gjestene var invitert med en feiltakelse da disse hørte hjemme i 50-60 gruppen. Dermed var det 2 kvinner mindre i min gruppe 30-40.

2. De fleste mennene var fra 30-34, deriblant meg selv, mens alle damene var fra 35-40. Man kan si hva man vil, men både menn og damer den kvelden syntes at aldersfordelingen ble skjev. Mange menn i starten av 30-årene er barnløse mens kvinner mellom 35-40 stort sett har et barn, slik var det og den kvelden. Dermed er livssituasjonen forskjellig. Det er også slik, selv om man skulle tro det var annerledes i følge KG, at damer ønsker seg noe eldre menn mens menn ønsker seg noe yngre kvinner. Jeg tenker ikke på 10 års forskjell men 2-3 år opp eller ned. For meg som da var 33 på det tidspunktet ble det feil å hooke opp med en 38 årig alenemor. 

Jeg opplevde at de fleste var seriøst interessert i å møte noen og vi hadde det kjekt allikevel. Vi ble sittende en gruppe på 6 personer, menn og damer og pratet og gikk videre for å ta en øl. Det var et par som fant tonen og gikk videre på egen hånd. Det var ingen der som jeg ble nysgjerrig på. Jeg kunne tenkt meg å prøvd igjen, men er litt skeptisk til at det skal bli nok en kveld der kvinnene ikke er i min foretrukne aldersgruppe.

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg og prøvd. Var 10 stk. Flest kvinner. Hyggelig og fint konsept men har inntrykk av at det mangler litt menn ennå. I min gruppe (30-40) var alle kvinnene ganske unge. Kun to hadde barn fra før.

Satt også to andre grupper i lokalet. Gjetter på det var 40-50 og 50-60 om ikke enda litt høyere. I den eldste av disse gruppene var det også mer damer enn menn mens det i 40-50 eller noe sånt var 50/50. Har inntrykk av at folk koste seg på alle de 3 ulike bordene i lokalet.

Anonymous poster hash: 191fb...b10
  • Liker 1
Skrevet

Bra konsept. Hørt om folk som har funnet hverandre der. Kommer til å gå igjen.

Anonymous poster hash: 6ffaa...659
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har også lurt litt på dette med alderssettingen, skjønner ikke hvorfor den må være så nazi? Hvorfor kan ikke menn på 42 settes sammen med kvinner på 38? Når mennene er 33 og kvinnene 38 så har 30-40 gruppen failet.

Skrevet

Har også lurt litt på dette med alderssettingen, skjønner ikke hvorfor den må være så nazi? Hvorfor kan ikke menn på 42 settes sammen med kvinner på 38? Når mennene er 33 og kvinnene 38 så har 30-40 gruppen failet.

Den har de vel endret nå nettopp?:

05.10.15 Vi justerer aldersinndelingen

Vi har nå begynt å sende ut nye middagsinvitasjoner! Dameplassene fylles raskt opp, men vi trenger flere menn! Den siste tiden har vi fått tilbakemeldinger på at menn ønsker å møte også litt yngre kvinner. For at flere mannfolk skal melde seg på, har vi derfor justert litt på aldersinndelingene:

25-35 år begge kjønn

30-40 år begge kjønn + menn 35-45 år

40-50 år begge kjønn + damer 35-45 år

50-60 år begge kjønn + damer 45-55 år

http://www.duinviteres.no/

Anonymous poster hash: 9f1ce...57e

Skrevet

Den har de vel endret nå nettopp?:

05.10.15 Vi justerer aldersinndelingen

Vi har nå begynt å sende ut nye middagsinvitasjoner! Dameplassene fylles raskt opp, men vi trenger flere menn! Den siste tiden har vi fått tilbakemeldinger på at menn ønsker å møte også litt yngre kvinner. For at flere mannfolk skal melde seg på, har vi derfor justert litt på aldersinndelingene:

25-35 år begge kjønn

30-40 år begge kjønn + menn 35-45 år

40-50 år begge kjønn + damer 35-45 år

50-60 år begge kjønn + damer 45-55 år

http://www.duinviteres.no/

Anonymous poster hash: 9f1ce...57e

PFFFFT! Dårlig deal for damene. Hva om vi har lyst til å gnafse på noen som er 15 år yngre også? Diskriminering, ass.

Anonymous poster hash: fd561...a7f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...