Gå til innhold

Brudebilde av seg selv på veggen

Har dere eget brudebilde på veggen i stua hjemme?  

1. 1. Har dere eget brudebilde på veggen i stua hjemme?

• Ja, så klart
      37
    • Neiii!
      11
    • har ikke tenkt på det ennå....
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere eller skal dere ha brudebilde av dere selv på veggen?

Og i tilfelle hvor stort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha et på størelse med et a4 ark (foto ark har andre mål da men sånn ca)

Skrevet

Ikke på veggen da, men i ei hylle kanskje.

a4 i såfall..

Skrevet

Vi har også et i A4-størrelse i stua. Etterhvert ønsker jeg meg et i en litt større forstørrelse som skal henge på soverommet. Det som er i stua er et fargebilde og tatt på litt avstand, på soverommet vil jeg/vi ha et av svart-hvittbildene som også er mer nærbilde.

Skrevet

Vi har noen bilder, mindre enn A4-ark, kan det være 15 x 20? - de henger i gangen. Stor bilde med feit ramme og lys og greier i stuen, kunne jeg aldri hatt!

Skrevet

Vi har ikke ennå, men skal ha! Blir vel 30*40 tenker jeg og så et par mindre bilder kanskje!

Skrevet

Jo da - vi har et skikkelig sjøldigger-bilde over sofaen i tv-stuen. :wink:

Et litt utradisjonelt et, med svart ramme på. Det er likosm oss det da.....

Skrevet

Vi har ett a3 på ett bord!

Skrevet

Har et svart/hvitt bilde i 10 x 15 cm. på en hylle. Det holder...

Blir ikke noe 50 x 70 cm. fargeforstørrelse med bred, snirklete gullramme og billedbelysning her...

Skrevet

Jeg har ikke giftet meg da, men om/når jeg gjør det, så skal jeg helt klart ha brudebilde av "oss" på veggen ja.

sammen med de andre brudebildene jeg har, og i liknende størrelse, altså tilnærmet a4 en plass.

Skrevet

ehm... kremt.... vi har bare et stort bilde av meg framme :oops: Det står på en hylle. Det er et veldig fint svart-hvit bilde. Fikk en stor utgave av det i gave av hun som tok bildet. Vi har ingen planer om å henge opp/sette opp et bilde av oss, vi har alt i album.

Skrevet

Vi har ikke fått bildet opp på veggen ennå. Men vi har et 20x30 bilde som skal opp.

Skrevet

Vi også har planer om å henge opp bilde av oss.

F.eks en serie i ramme som tar ca. 3 bilder på ca. str. A4 - eller noe sånt? (sett noen flotte via Perfect Home, men vet også at fotografen har mange tøffe rammer å tilby). Vi får se, vi får se :-)

Skrevet

Tror vi skal ha bilde på veggen, men ikke et standardbilde...Vi har 2 veldig fine bilder tatt av oss hver for seg og disse tenkte jeg å ramme inn i sorte rammer og henge inntil hverandre så det ser ut som vi ser på hverandre..Tror det blir ganske fint. Størrelsen...litt større en halvparten av A4 (husker ikke hva det heter i farten :oops: )

Skrevet

Vi skal vel ha et brudebilde av oss selv oppe, men jeg vet ikke om vi skal ha det i stua....

Vet ikke hvor stort det blir enda.

Skrevet
Har et svart/hvitt bilde i 10 x 15 cm. på en hylle. Det holder...

Blir ikke noe 50 x 70 cm. fargeforstørrelse med bred, snirklete gullramme og billedbelysning her...

Samme her.... Bittelite ett bare på pc-bordet :-)

Skrevet

Vi har brudebilde på veggen på soverommet. Ingen andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...