AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Har selv prøvd Topimax. Lurte på om det finnes andre. Anonymous poster hash: 9c913...b87
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Jeg Har brukt/bruker catapresan og pranolol.Anonymous poster hash: aeb7c...43f
Gjest LadyAntebellum Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Atacand her, fungerer kjempebra. Har prøvd topimax, altfor mange plagsomme bivirkninger for min del. Atacand har ikke bivirkninger hos meg
Minya Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 HrMinya fikk betablokkere som skulle taes forebyggende da han var på det verste i fjor en gang. Metoprolol Sandoz het den typen han fikk. De fungerte ganske greit, han var relativt anfallsfri i løpet av en måneds tid. Gikk fra tre til fem anfall i uka til rundt tre anfall i måneden. Han sluttet å jobbe skift etter det, og da gikk også anfallsraten naturlig nok ned (triggerne hans er dårlig søvn, lite søvn og psyksisk stress) så han sluttet med betablokkerne da. De siste to anfallene jeg kan huske han har hatt, var ett like før jul, og så ett i januar en gang som var relativt mildt og bare varte noen få timer.
skruf Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Jeg går på atacand forebyggende, det fungerer veldig bra. Atacand er egentlig blodtrykksmedisin. Kunne hatt bedre effekt hadde jeg kunne tatt 8mg sånn som jeg egentlig skal, men pga jeg har lavt blodtrykk til vanlig så holdt jeg på å svime i bakken flere ganger daglig med 8mg innabords. Nå tar jeg 4mg, og det fungerer greit. Et par migreneanfall i måneden er å foretrekke foran et par i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå