TomatoH Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Er en ungdom på 18 år og er 175cm i høyde, Med en dårlig fortid som oppvekst, spiseforrstyrelser osv har gjort meg tynn og sosial engestlig person. Det som har ødelagt meg mest over de få måndene er kroppshøyde for menn og hvordan jeg føler det kan gjøre meg så lite verdt forhold til høyere personer, på 180 til 190cm. Fra hva jeg gjennomgår i livet mitt, menn på 190 lever lykkelig, har familie, oppnådd karriere mål, har lekre kjærestepar og generelt et godt liv. Jeg er nær personer som er gift til høye menn, barn som er de høyeste av andre barn og veldig gode forhold til alt. Meg som har opplevd og fortsatt lever med vondte familie forhold, er i "normal høyde", tynn og sosial engstelig føler jeg er passer ikke inn til noe. Og alt jeg kan tenke på er hvorfor kan jeg ikke være 190cm, da ville kvinner vært mer tiltrekket til høyden og generelt et godt visuelt første inntrykk. Det vonde spørsmålet jeg har til dette forumet er, hva er deres mening om høyde med menn fra et kvinne perspektiv ? Jeg kommer til å ha det fryktelig å lese gjennom sannheter om høyde er bedre enn normal, og ja jeg er selvfølgelig veldig fokusert på dette for tiden, til få ganger store selvmords tanker har tatt over meg. Jeg har aldri vært i et forhold, aldri opplevd kjærlighet og generelt alt rundt det, jeg lever rundt det å hører om det. Og høre det mest menn på 190cm har det så bra, klarer jeg ikke å se meg selv i det samme bilde. Takk så mye hvis denne posten får tilbakesvar. (hvis ikke så er det helt forståelig. Dette er et håpløs tema) Og en hau av skriftlig grammatikk feil Mvh Thomas Endret 26. mars 2015 av TomatoH
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Hei Thomas. Det gjør meg trist å lese at du har vært igjennom så mye vondt. Dette har nok lagt et grunnlag for din tanke om at du ikke er god nok som du er. Sannheten er at du er like mye verdt som alle andre. Jeg er noen år eldre enn deg og derfor syns jeg du er ung og har hele livet foran deg. Det ville vært synd hvis du skal kaste bort denne tiden på å ha dype komplekser for utseendet. Jeg personlig har alltid synes at menn som er 175 cm har en perfekt høyde, er selv 160 cm og kvinne. Er det noe annet positivt ved deg som du kunne fokusert på, noe du er stolt av eller noe du er ekstra fornøyd med? Selv angrer jeg på at jeg kastet bort tenårene med å tenke negativt om meg selv. Når jeg ser på bilder av den gang så tenker jeg at jeg var en vakker jente. Det tenkte jeg ikke på da, og jeg kunne hatt en mye bedre ungdom hvis jeg hadde vært stolt av meg selv. Klem fra meg Anonymous poster hash: 87bda...0c4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Hei Thomas, skjønner problemet. Jeg har hatt det litt motsatt. Jeg er en av disse høye mennene. Men å være 195 cm er faktisk ikke så lett - det er ikke lett å finne klær som passer - utvalget er veldig begrenset. Jeg ble veldig høy veldig tidlig, jeg var faktisk 185 når jeg sluttet barneskolen. Og ble mobbet for høyden min gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen. Hver dag hele tiden, fikk jeg høre: Pass deg, fly kommer inn for landing. Pass deg, lavtflygende jagerfly. Selv i dag blir jeg på en måte ertet, uten at de tenker over det. Skal noe hentes ned fra et skap som står litt høyt opp, så henter de meg eller venter at jeg kommer forbi istedet for å bruke en stol. Har faktisk opplevde at folk ringer meg å sier at de trenger kranen sin. Så det er ikke bare positivt å være høy heller. Jeg kunne gjerne tenkt å bytte med deg, Thomas! Tenk så mye mer utvalg du kan få i klær. Mikse din egen stil. I tillegg så tenk på det, alle de største rocke og popartistene gjennom tidene er lavere enn 180. Alle i Beatles, alle i Rolling Stones, Michael Jackson, Bruce Springsteen, Elvis, medlemmene i One Direction og Justin Bieber er alle under 180. Og noen av de er faktisk under 175cm. Kanskje bor det en popstjerne i deg også Det eneste jeg selv har glede av min høyde er på konserter o.l. da ser jeg over alle. Hilsen Krana Anonymous poster hash: c89b4...161
TomatoH Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2015 Takk for de positive tilbake svarene på mine bekymringer angående høyde. Etter dype samtaler med nære så kan jeg trygt si at jeg har fått en bedre forståelse for høye og lave personer. Min eneste bekymring var vel alt kjærlighet forhold og høyde, men akspetering av personlighet er jo mer viktigere selvfølgelig. Setter veldig pris på brukere som tok tid til å lese igjennom! Ønsker alle en god påske Mvh Thomas.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Å være 175 høy er som å løfte 70 i stedet for 80 kilo i benkpress. Hvem bryr seg egentlig? Anonymous poster hash: be3dd...365
Maximillian Cohen Skrevet 28. mars 2015 #6 Skrevet 28. mars 2015 Du er høyere enn de fleste på denne listen, og de har da klart seg ganske bra.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #7 Skrevet 28. mars 2015 Kjæresten min er 1.70 - Jente 22 Anonymous poster hash: 0be80...8ba
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #8 Skrevet 28. mars 2015 God påske og håper alt går bra for deg Anonymous poster hash: 87bda...0c4
Gjest Belle âme Skrevet 28. mars 2015 #9 Skrevet 28. mars 2015 Hei Thomas, skjønner problemet. Jeg har hatt det litt motsatt. Jeg er en av disse høye mennene. Men å være 195 cm er faktisk ikke så lett - det er ikke lett å finne klær som passer - utvalget er veldig begrenset. Jeg ble veldig høy veldig tidlig, jeg var faktisk 185 når jeg sluttet barneskolen. Og ble mobbet for høyden min gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen. Hver dag hele tiden, fikk jeg høre: Pass deg, fly kommer inn for landing. Pass deg, lavtflygende jagerfly. Selv i dag blir jeg på en måte ertet, uten at de tenker over det. Skal noe hentes ned fra et skap som står litt høyt opp, så henter de meg eller venter at jeg kommer forbi istedet for å bruke en stol. Har faktisk opplevde at folk ringer meg å sier at de trenger kranen sin. Så det er ikke bare positivt å være høy heller. Jeg kunne gjerne tenkt å bytte med deg, Thomas! Tenk så mye mer utvalg du kan få i klær. Mikse din egen stil. I tillegg så tenk på det, alle de største rocke og popartistene gjennom tidene er lavere enn 180. Alle i Beatles, alle i Rolling Stones, Michael Jackson, Bruce Springsteen, Elvis, medlemmene i One Direction og Justin Bieber er alle under 180. Og noen av de er faktisk under 175cm. Kanskje bor det en popstjerne i deg også Det eneste jeg selv har glede av min høyde er på konserter o.l. da ser jeg over alle. Hilsen Krana Anonymous poster hash: c89b4...161 Harry Styles er over 180(One Direction.) Just sayin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå