AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Hvor nøye er dere menn på hygienen før dere har sex? Er det normalt for de fleste å i det minste ta seg en rask spyling i vasken? Grunnen til at jeg lurer er fordi typen har blitt litt dårlig på det, de siste gangene vi har hatt sex så har det lukta både sterk urin og lukt som tilsier at han ikke hadde dusja siden dagen før. Sliter litt med at jeg tar på han og hånda mi stinker urin, eller skal suge han og jeg må slutte å puste med nesa og bare svelge unna til det ikke smaker så mye... Skulle ønske han i det minste kunne ta en kjapp vask først, han var flink til det før. Har litt problemer med hvordan jeg skal si ifra, noen tips?? Er så synd fordi det hindrer meg fra å ville tilfredstille han. Selv er jeg veldig nøye med hygienen. Anonymous poster hash: 25f92...4a4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Ikke alltid samboeren min er nydusjet før vi har sex. Ofte har han ikke dusjet siden dagen før, men han tørker seg alltid etter han har vært på do så det lukter ikke så veldig mye urin. Han er alltid nydusjet når jeg suger han da. Suger han ikke om det er mer enn 3 timer siden han dusja. hvis du ikke vil si det rett ut, ta han med i dusjen og ha sex etterpå. Kanskje han tar hintet etterhvert. Anonymous poster hash: 4f70a...799
Gjest Fotballen Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg dusjer annen hver dag. Men vasker rumpa hver gang før analsex. 1
Eriks Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Kan godt ha sex selv om jeg ikke har dusjet på en dag, men hun slipper selvfølgelig å suge meg i det tilfellet. Vil heller ikke bli sugd når jeg ikke føler meg særlig ren der nede. Føles ukomfortabelt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Ikke alltid samboeren min er nydusjet før vi har sex. Ofte har han ikke dusjet siden dagen før, men han tørker seg alltid etter han har vært på do så det lukter ikke så veldig mye urin. Han er alltid nydusjet når jeg suger han da. Suger han ikke om det er mer enn 3 timer siden han dusja. hvis du ikke vil si det rett ut, ta han med i dusjen og ha sex etterpå. Kanskje han tar hintet etterhvert. Anonymous poster hash: 4f70a...799 Jaja, spontanitet er ikke din sterke side. 3 timer my ass!!Anonymous poster hash: fcada...dd1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Jaja, spontanitet er ikke din sterke side. 3 timer my ass!!Anonymous poster hash: fcada...dd1 Neivel verken jeg eller samboer har noe i mot det, siden vi begge foretrekker å være rene før vi skal ha oralsex Anonymous poster hash: 4f70a...799
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Er helt greit at han ikke har dusja den dagen, men jeg mener at når man har vært på do en del ganger så blir det jo litt rester som lukter. For min del er det en selvfølge og i alle fall tørke litt over med en våt klut, så man får bort litt. Såklart smaker jo et kjønnsorgan det det er, men er forskjell på det og nye eller gamle urinrester. Han spør om jeg kan suge han selv om han ikke er ren, så tror ikke han tenker over det, eller er klar over det. Jeg vil jo ikke si at han lukter heller :S Er det ok å si "har du vaska deg da?" når han spør om jeg kan suge han? Vil liksom ikke være prippen heller, eller renslighetsnazi, jeg bare takler ikke smaken av urin eller svett ræv/baller/penis... TS Anonymous poster hash: 25f92...4a4
StineN Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Si fra, rett ut. Det blir ikke noe hyggelig. Men etter det da kommer han til p holde seg ren før hver hyggestund:) Kan ikke skjønne at su putter en skitten penis i munn.. 1
Charmander Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Jeg dusjer stort sett alltid om morgenen, men om jeg f. eks skal spise middag med dama/kjæreste/FB så dusjer jeg alltid før jeg går dit eller før hun kommer etter skole/jobb eller hva jeg har drevet med på dagen. Mulig det er litt overkill, men synes det er fint å være ren. Det gjør meg komfortabel når jeg vet sex er på agendaen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #10 Skrevet 26. mars 2015 eksen hadde samme "problem" med at han luktet sterkt. å jeg var så frekk at jeg spurte om han hadde vasket seg før jeg skulle suge han. han ble fort renslig når han måtte avbryte forspillet for å gå å vaske seg :') Anonymous poster hash: 0a428...eb9 1
peppermyntete Skrevet 26. mars 2015 #11 Skrevet 26. mars 2015 Jeg krever ikke at kjæresten min skal være nydusjet, men heldigvis vasker han seg kjapt i vasken/med klut før vi har sex, spesielt hvis han har lyst på en blowjob. Kanskje fordi han vet han ikke får hvis han ikke er ren!
Sassenach Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 Er helt greit at han ikke har dusja den dagen, men jeg mener at når man har vært på do en del ganger så blir det jo litt rester som lukter. For min del er det en selvfølge og i alle fall tørke litt over med en våt klut, så man får bort litt. Såklart smaker jo et kjønnsorgan det det er, men er forskjell på det og nye eller gamle urinrester. Han spør om jeg kan suge han selv om han ikke er ren, så tror ikke han tenker over det, eller er klar over det. Jeg vil jo ikke si at han lukter heller :S Er det ok å si "har du vaska deg da?" når han spør om jeg kan suge han? Vil liksom ikke være prippen heller, eller renslighetsnazi, jeg bare takler ikke smaken av urin eller svett ræv/baller/penis... TS Anonymous poster hash: 25f92...4a4 Syns det er helt innafor å spørre om noe i den duren. Helst med et lite glimt i øyet slik at stemninga ikke forsvinner helt. Typen og jeg er såpass straight forward at vi sier ifra dersom det er sterk lukt/smak, og kan gjerne be hverandre om å gå og ta en vask hvis det er nødvendig. Heldigvis er det ikke ofte det skjer, og av hva jeg vet er han flink med å skylle av penisen sin opptil flere ganger om dagen slik at han er ready to go!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #13 Skrevet 26. mars 2015 Uff, har så lite lyst til å være direkte og si at han lukter og må gå og vaske seg. For han tenker rett og slett ikke over det selv, tror jeg. Han tenker vel at en dusj holder han ren nok i 24 timer... Hadde han merka selv at det lukta så hadde han vel ikke likt det, håper jeg! Jeg får bare være konsekvent og si jeg kan suge han hvis han vasker seg, eller spørre om han har vaska seg om han ber om det. Så lærer han seg vel at det er lurt å være forberedt og ren Som nevnt over her, det er ikke gøy å måtte avbryte hver gang for å gå og vaske seg! TS Anonymous poster hash: 25f92...4a4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #14 Skrevet 26. mars 2015 Jeg sier det rett ut! Jeg vil da ikke suge en halvsvett kuk med urinrester. Som du sier tenker han sikkert ikke over det, så han burde ikke bli fornærmet heller. Ville han slikket deg hvis du ikke hadde vasket deg siden dagen før? Si det som det er, uten for mye styr rundt! Anonymous poster hash: c671b...eb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå