AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 I starten var han flink å gi meg litt ris på rumpa under sex. Jeg syns det er skikkelig deilig!! Men etterhvert avtok det mer. Nå gjør han det kun etter han har drukket alkohol (den dominante siden av han kommer mer fram da). Jeg har faktisk nevnt det for han, og spurt hvorfor, men han vet ikke selv. Han sier han skal prøve å huske det til neste gang, men da er begge for "involvert" i sexen til å tenke på det. Han kunne gjøre det uten noe forvarsel før, og da var det så deilig at jeg kunne komme fortere. Det er liksom ikke det samme å rope ut at han skal spanke meg på rumpa, for da er det på en måte planlagt noe jeg syns er litt synd. Er jeg litt rar sånn? Altså, det er jo deilig uansett, men jeg syns det er best når det kommer et dask uten at jeg er forberedt på det. Hva tenker dere? Er det bare noe man slutter å gjøre? Anonymous poster hash: ac678...c98
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Enig! Vi menn skal slå uten forvarsel og ikke bare på rumpa. Ekte menn vet hva dama liker. Mange damer liker røff behandling og det burde mannen vite etter en viss tid. Dama mi får veldig ofte gjennomgå i senga, hun digger det og jeg digger at hun digger det. Og jeg digger å gjøre det. Jeg er røff, hardhendt og liker å ydmyke henne.Anonymous poster hash: ac3b1...bbd 2
Cathrine88 Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Hva tenker dere? Er det bare noe man slutter å gjøre? Ja, hvis man ikke tenner på det selv. Men det betyr ikke at man ikke kan gjøre det en gang iblant for å glede partneren. Du sier at du har nevnt det for ham, men du må nok være tydeligere på hvor mye du liker og savner det. 2
Gjest Coolaid Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Du har vært for snill...derfor ingen spanking.... Vær litt slem og få ris når du kommer hjem.....
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Enig! Vi menn skal slå uten forvarsel og ikke bare på rumpa. Ekte menn vet hva dama liker. Mange damer liker røff behandling og det burde mannen vite etter en viss tid. Dama mi får veldig ofte gjennomgå i senga, hun digger det og jeg digger at hun digger det. Og jeg digger å gjøre det. Jeg er røff, hardhendt og liker å ydmyke henne.Anonymous poster hash: ac3b1...bbd Eh, jeg snakker kun om spanking på rumpa fordi jeg kjenner det godt i underlivet. Og den sarkasmen er unødvendig, for du vrir innlegget mitt om til noe det ikke er. Og jo, typen min liker å spanke meg. Som sagt, så vet han ikke helt hvorfor han har sluttet med det. Vi har super sex ellers. Anonymous poster hash: ac678...c98 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Ja, hvis man ikke tenner på det selv. Men det betyr ikke at man ikke kan gjøre det en gang iblant for å glede partneren. Du sier at du har nevnt det for ham, men du må nok være tydeligere på hvor mye du liker og savner det. Hehe, joda. Jeg gjør forøvrig mye for kjæresten som jeg ikke fysisk tenner på. Suge han f.eks, blir jeg jo ikke direkte våt av men jeg gjør det fordi kun å glede typen. Det er jo litt deilig å høre at han har det deilig Du har vært for snill...derfor ingen spanking.... Vær litt slem og få ris når du kommer hjem..... Haha, ja! Muligens Anonymous poster hash: ac678...c98
Ananas. Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 I starten var han flink å gi meg litt ris på rumpa under sex. Jeg syns det er skikkelig deilig!! Men etterhvert avtok det mer. Nå gjør han det kun etter han har drukket alkohol (den dominante siden av han kommer mer fram da). Jeg har faktisk nevnt det for han, og spurt hvorfor, men han vet ikke selv. Han sier han skal prøve å huske det til neste gang, men da er begge for "involvert" i sexen til å tenke på det. Han kunne gjøre det uten noe forvarsel før, og da var det så deilig at jeg kunne komme fortere. Det er liksom ikke det samme å rope ut at han skal spanke meg på rumpa, for da er det på en måte planlagt noe jeg syns er litt synd. Er jeg litt rar sånn? Altså, det er jo deilig uansett, men jeg syns det er best når det kommer et dask uten at jeg er forberedt på det. Hva tenker dere? Er det bare noe man slutter å gjøre? Anonymous poster hash: ac678...c98 Det å si selv at du ønsker det under sexen blir kanskje ikke det samme, men det kan hende det er det som skal til for at han "vender seg til" å gjøre det uoppfordret igjen, en slags påminner som gjør det mer naturlig en annen gang. Kan være verdt å prøve i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Det å si selv at du ønsker det under sexen blir kanskje ikke det samme, men det kan hende det er det som skal til for at han "vender seg til" å gjøre det uoppfordret igjen, en slags påminner som gjør det mer naturlig en annen gang. Kan være verdt å prøve i alle fall. Takk for svar Jeg skal definitivt prøve det og håpe på at det hjelper. Anonymous poster hash: ac678...c98
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #9 Skrevet 27. mars 2015 Takk for svar Jeg skal definitivt prøve det og håpe på at det hjelper. Anonymous poster hash: ac678...c98 Ting går i faser. Jeg hadde en lengre periode hvor jeg ikke gav særlig oralsex, og så endret det seg totalt til at jeg i flere år gav mye og lenge oralsex. Nå er jeg i en periode hvor det har avtatt litt - og selvsagt er nok mannen litt "skuffet" - siden han ellers er vant til å få ekstremt mye av det. Jeg kunne ikke ha sex under graviditeten, og dermed savnet jeg plutselig veldig penetrering etter fødselen - og vil ha aller mest av det mens han fortsatt kunne tenke seg timesvis med oralsex om han fikk bestemme. Våre preferanser matcher ikke alltid helt perfekt, og man må jo tilpasse seg. Kanskje han har en periode hvor han er ekstra opptatt av noe annet? Anonymous poster hash: 16b5b...111
Uredd Skrevet 27. mars 2015 #10 Skrevet 27. mars 2015 Kjøp en paddle eller noe og ha liggende klar så han kan "oppdage" den i rette øyeblikk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå