Gå til innhold

"Metallisk" smak i underlivet? Haster!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til kjæresten i dag etter å ikke ha sett ham på lenge, så i den anledning brukte jeg nettopp ganske lang tid i dusjen på å freshe meg opp. Vasket underlivet nøye med intimsåpe og skylte godt med vann, slik jeg alltid gjør. Da jeg kom ut av dusjen fant jeg ut at jeg kanskje burde sjekke hvordan det smakte der nede, bare for å være helt på den sikre siden, og først trodde jeg at det var fingeren min som av en eller annen grunn smakte metallisk, men da jeg prøvde med en annen etter å ha sjekket den først for metallsmak, måtte jeg innse at det faktisk er fitta mi som smaker metall.

Det er ikke en dårlig smak, ikke fiskeaktig eller råtten eller noe slikt, bare metallisk. Litt som blod. Og nei, jeg har ikke mensen. Smaken er dog ganske tung og syrlig, så jeg stusser en del på det. Hadde som sagt nettopp dusjet, har god hygiene og har ikke noen problemer med underlivet som jeg har merket. Tidligere har jeg ikke merket særlig til smak på underlivet, men nå var det en ganske tung ettersmak.

Noen som vet hva dette kan være? Og hvordan får jeg det bort, eller iallefall redusert smaken?

Det lukter forresten ingenting. Eller, kanskje bittelitt metallisk, men ikke mye.

Anonymous poster hash: 1c6f0...43c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gud bedre... Alt man tenker på!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sikkert bare såpa.

uansett har du nok ikke noe å bekymre deg for. smaken forsvinner nok ganske fort når han begynner å slikke deg :)

Anonymous poster hash: 433c2...4ff
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er sånn mange jenter smaker

Anonymous poster hash: 83b8c...ba8
AnonymBruker
Skrevet

Å gud bedre... Alt man tenker på!

Hæ? Selvfølgelig må jeg jo kjenne etter hvordan jeg smaker før jeg slipper noen andre til der nede. Og jeg reagerer jo når det smaker annerledes enn vanlig (vanligvis smaker jeg ingenting spesielt) og jeg ikke finner noe om det på nettet!

Skjønner jo at jeg tydeligvis er stokk dum som spør om dette, men jeg lurer nå like fullt på hvorfor fitta mi plutselig smaker metallisk.

Anonymous poster hash: 6206f...af9

Skrevet

Altså... Slike ting er individuelt. Og det avhenger vel også av hva du har spist. Hvis du tenker gjennom slike ting f.eks. så kan det være at du kan finne noe som har en sammenheng.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det? Det smaker ikke vondt, bare tungt, metallisk på en måte. Hva da?

Nettopp hatt mensen, skal ha mensen?

Utflod kommer ut fra et hull der det er slim og blod osv osv ;)

Anonymous poster hash: b118f...d4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp hatt mensen, skal ha mensen?

Utflod kommer ut fra et hull der det er slim og blod osv osv ;)

Anonymous poster hash: b118f...d4d

Avsluttet mensen for litt over en uke siden.

Kanskje smaken gir seg etterhvert. Skal iallefall drikke mye vann, har hørt det kan dempe smaken. Håper det. :(

Skrevet

Har du nylig satt inn kobberspiral?
Venninna mi hadde kobberspiral i mange år, og hun smakte visst metallisk helt frem til hun tok den ut, da smakte hun visst himmelsk i følge samboeren XD

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Smaker du på din egen fitte??????! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 6f8b3...be2
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Drit i de andre kommentarene som våser.

Så til saken: det er vanlig at smaken endrer seg i løpet av syklusen, og etter hva du har spist og drukket. Asparges, kaffe, løk etc. kan gi en litt rar smak. Frukt, og særlig ananas vil gi søtere smak. Kanskje du kan teste å drikke ananasjuice?

Anonymous poster hash: d8102...5c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får forresten mange treff (av varierende kvalitet) om du søker på metallic taste vagina.

Anonymous poster hash: d8102...5c4

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, svar nå damen seriøst. Smaker ikke folk på sin egen mus? Hvordan kan de forvente at andre vil smake på den da? Jeg har smakt på min flere ganger, mest av nysgjerrighet. Og ja, det varierer. Men nå fører jeg ikke oversikt over alt jeg spiser.

Anonymous poster hash: d8cc1...624
  • Liker 3
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn.

Daenerys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, svar nå damen seriøst. Smaker ikke folk på sin egen mus? Hvordan kan de forvente at andre vil smake på den da? Jeg har smakt på min flere ganger, mest av nysgjerrighet. Og ja, det varierer. Men nå fører jeg ikke oversikt over alt jeg spiser.

Anonymous poster hash: d8cc1...624

Nei de aller fleste smaker ikke på egen utflod altså.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei de aller fleste smaker ikke på egen utflod altså.

Jeg er ikke ts, men hvorfor i all verden får du det for deg at de som smaker på underlivet sitt smaker på utfloden sin? :klo:

Jeg har både smakt og luktet på underlivet mitt selv, men jeg har til dags dato aldri smakt på min egen utflod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ts, men hvorfor i all verden får du det for deg at de som smaker på underlivet sitt smaker på utfloden sin? :klo:

Jeg har både smakt og luktet på underlivet mitt selv, men jeg har til dags dato aldri smakt på min egen utflod.

Hvorfor tror du musa er våt egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du musa er våt egentlig?

Jeg smaker på utsiden... Ikke inni skjeden.

Jeg er sjeldent våt på utsiden, med mindre jeg er kåt.

Skrevet

Jeg smaker på utsiden... Ikke inni skjeden.

Jeg er sjeldent våt på utsiden, med mindre jeg er kåt.

Utflod er bare et fordummet norsk ord for skjedesekret. Som er det som gjør at skjeden blir skikkelig våt når du er kåt. Som igjen er det samme som renner ut av skjeden og legger seg pent i trusa uavhengig av om du er kåt eller ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utflod er bare et fordummet norsk ord for skjedesekret. Som er det som gjør at skjeden blir skikkelig våt når du er kåt. Som igjen er det samme som renner ut av skjeden og legger seg pent i trusa uavhengig av om du er kåt eller ikke.

jeg vet meget godt hva utflod er, ellers takk.

Skjedesekreten som kommer når man er kåt smaker salt, og tviler sterkt på at uflod smaker det samme, uansett om det er det samme eller ikke.

Jeg har svært sjeldent utflod i trusa. Og jeg smaker bare når jeg er nyvasket.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...