AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Denner splittet, lilletåneglen. På kanten, er den splittet helt ned til neglebåndet. Forsøkte å rive av, men sitter godt og gjør vondt. Hjelp?Anonymous poster hash: 29fd3...345
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 0 visninger? Må dyttesAnonymous poster hash: 29fd3...345
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Milden måne, klipp neglen slik at den ikke lager hull i sokker og sko. Ta på negleforsterker i flere lag til den får vokst ut og blir normal igjen. Anonymous poster hash: 30fdb...018 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Negleforsterker??Anonymous poster hash: 29fd3...345
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Negleforsterker??Anonymous poster hash: 29fd3...345 Kjøpes der de selger neglelakk. Bruk neglelakk, da, vel?Anonymous poster hash: 30fdb...018 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Klipp den kort, og klipp den ofte så den holder seg kort. Ikke riv og unngå sokker den kan henge seg fast i. Når den har grodd helt ut slik at den ikke er delt kan du la den vokse normalt. Anonymous poster hash: e2105...e77
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Kjøpes der de selger neglelakk. Bruk neglelakk, da, vel?Anonymous poster hash: 30fdb...018 Jeg har ikke neglelakk og bruker ikke neglelakkAnonymous poster hash: 29fd3...345
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå