AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Er det noen her som har acne som har hatt god virkning av p-pillen Yaz eller lignende (Yasmin, Yasminelle)? Anonymous poster hash: 7d8d2...388
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Jeg gikk på Yasmin fra jeg var 17, fungerte veldig bra mot kviser for meg. Anonymous poster hash: 6bfd2...bed
Colorama Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Bruker Yasmin, brukt det siden november, fungerer litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå