Gå til innhold

Spiral


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri født barn, ung jente med hormonspiral. Blødd ca. 2-3 mnd, så på fredag skal jeg ta den ut. Endelig!

Når vil jeg miste den dumme blødningen, som har ødelagt sexlivet siden dag 1? Når kan jeg starte på beste prevansjonsmiddelet P-plaster igjen (eneste som har funkert veldig bra på meg) samme dag jeg fjerner denne? Mister jeg mensen/blødninge med en gang? Noen som vet.. Har erfaringer ect

J 18.

Anonymous poster hash: ee802...01b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?:-(

Anonymous poster hash: ee802...01b

Skrevet

det er nok individuelt, og et kommer jo an på grunnen til blødningen... men det er nok stor sjanse for at blødninger vil avta relativt raskt etter du har fjernet spiralen. Legen din kan svare bedre på hva som er normalt å forvente i din situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...