Gå til innhold

Drikke egen urin, kvalm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble små kvalm etter ca 0.5 dl. Hadde veldig intens og bitter smak. Uvel følelsen gikk bort ganske kjapt though. Hvordan skal jeg klare å drikke det når jeg får en jente til å fylle opp en hel flaske til meg liksom

Lurer på om det er all kaffen jeg drikker som gjør at det har så intens smak? Har prøvd dette før og smaken var like bitter

Kanskje det går seg til hvis jeg trener endel på å drikke det først

Anonymous poster hash: 31754...e2c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal drikke urin...

Anonymous poster hash: c2891...c8c

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Nå ble JEG kvalm! Æææææsj! Kvalming! Hva i satans, fandens og Jesu navn skal du drikke det for?

Endret av crazycatlady
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Nå er jo urin strengt tatt avfallsstoffer, så å bruke det som tørstedrikke en varm sommerdag er ikke tilrådelig. Vel, såfremst du ikke er i en ørken i solsteika og helt uten muligheter til å få i deg annen væske (en mann kan i det minste "drikke" sitt eget ejakulat. Det inneholder i tillegg sukker som gir energi).

Hvis du fortsatt ønsker å drikke egen urin (grunnet mulig smittefare bør man IKKE drikke andres urin), så sørg i det minste for at du får i deg tilstrekkelig med rent vann (2-3 liter daglig) og at urinen du drikker er veldig lys. I tillegg bør urinen drikkes mens den fortsatt er "fersk"/varm.

Som sagt, selv om jeg er klar over at dette er en fetisj, så vil jeg ikke anbefale å drikke urin.

Skrevet

hvorfor vil du drikke piss?? Alt man hører..

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor vil du enhjørninger?? Alt man hører..

Hva har du røyka?

Anonymous poster hash: 0d9a9...d97

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ble små kvalm etter ca 0.5 dl. Hadde veldig intens og bitter smak. Uvel følelsen gikk bort ganske kjapt though. Hvordan skal jeg klare å drikke det når jeg får en jente til å fylle opp en hel flaske til meg liksom

Lurer på om det er all kaffen jeg drikker som gjør at det har så intens smak? Har prøvd dette før og smaken var like bitter

Kanskje det går seg til hvis jeg trener endel på å drikke det først

Anonymous poster hash: 31754...e2c

Drikk masse vann først.

Unngå for all del løk og asparges. :opplyser:

Ananas og kamillete gir mildere smak.

Edit: Det smaker forresten piss uansett da... :fnise:

Endret av Uredd
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...