Gå til innhold

Cd-spiller til trening


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heisann

Noen av dere som har erfaring med cd-spiller for trening som jogging eller sykling og kan anbefale noen modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DiscMan altså? Sony sine skal vere gode - ha god sånn støtdempe-sak (sånn at støt ikkje forstyrrar lyden og sånn). Sjølv har eg ein Philips - den er grei til sykling, men ved jogging på asfalt dett han ut med jamne mellomrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Ethereal

CD-spiller funker kanskje til ergometersykkel, men så snart du faktisk beveger deg, blir det bare tull (og det gjelder de fleste slike spillere), de hopper og herjer. Det samme gjelder MD-spillere. Derfor er jeg enig med dem som har anbefalt deg mp3; det eneste som ikke hopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også hatt en mp3-spiller - når man løper med discman "hopper" gjerne cdene slik at musikken blir veldig "hakkete". En mp3-spiller tar også mye mindre plass. Dette forutsetter selvsagt at du har tilgang på pc og mp3-filer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har du mulighet til mp3-spiller er det best. Har selv en Nike-philips spiller. Med bånd for å feste rundt armen når du løper og det er knapper til å bytte sang, lyd osv på ledningen som festes med medfølgende magnet så sitter den på genseren(magnet på innsida genser og på dingsen, føler med). Jeg er kjempefornøyd med den til trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Mp3-spiller er tingen.

Løper du på tredemølle kan du selvsagt være Petter Smart å teipe den til apparatet eller noe slikt, men om du skal kjøpe noe uansett, så bør du absolutt gå for mp3-spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...