AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 hei, jeg sliter med at siste 2 mnd har sletet med lite sexlyst. Jeg bor i lag med min samboer og han er veldig "på" hele tiden, jeg har også vert dette tidligere. Men nå lurer jeg på er det noe jeg kan gjøre for å få sexlysten tilbake ? Hva gjør dere andre kvinner ? Mvh kvinne i tørke Anonymous poster hash: 995f2...d17
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Går du på p-piller? Prøv å slutt på pilla og bruke kondom en periode. Mange opplever å få tilbake sexlysten når de slutter på pilla.Anonymous poster hash: 74c46...6ab
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Eventuelt ha pliktsex for å se om det hjelper på sexlysten Anonymous poster hash: 74c46...6ab
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Går du på p-piller? Prøv å slutt på pilla og bruke kondom en periode. Mange opplever å få tilbake sexlysten når de slutter på pilla.Anonymous poster hash: 74c46...6ab Jeg går på pilla ja men den har jeg jo brukt over 1 år nå og aldri hatt dette problemet før ? :/ Eventuelt ha pliktsex for å se om det hjelper på sexlystenAnonymous poster hash: 74c46...6ab Pliktsex ? Anonymous poster hash: 995f2...d17
PrinsesseNila Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Jeg mistet totalt sexlysten av p-piller. Jeg begynte på dem i januar 3 år siden, og mistet sekslysten gradvis i løpet av de neste månedene. Det var ikke "full stopp" før rundt 7-9 mnd etter oppstart. Da var det direkte ekkelt å bli tatt på på en seksuell måte. Jeg holdt ut i 2 år til med pliktsex som jeg hatet før jeg sluttet med pillene. Jeg sluttet i januar nå i år og har endelig fått igjen sexlysten, og det er himmelsk! En lang periode var jeg oppriktig redd for at jeg var aseksuell og at tidligere seksuell tiltrekkning kun hadde vært en illusjon. Det er ganske forferdelig... Nå bruker jeg kondom med partnere, kommer ALDRI til å bruke hormonell prevansjon igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå