Gå til innhold

Analsex og avføring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 år, og har det siste halve året prøvd ut analsex. Det gikk fint de første gangene, men nå i det siste har det kommet ut avføring når vi har hatt sex. Han er heldigvis fantastisk og lager ikke noe styr av det, men jeg synes det er forferdelig ubehagelig. Til og med når vi bare har brukt buttplug, så har det også kommet avføring på denne.

Kan nevne at jeg har en tarmsykdom, men synes det er rart at det skal være grunnen ettersom det har gått fint tidligere.

Noen som har noen tips til å unngå dette? Hadde satt pris på det :)

Anonymous poster hash: c7cd6...041
Videoannonse
Annonse
Gjest imperio
Skrevet

Tømme deg før dere har analsex? Hva med avføringspiller?

Skrevet

Mine tips er å ikke ha analsex dersom man kjenner at man må nr. 2 om ikke så lenge, eller evt. har gått på do og ikke føler seg helt tømt.

Jeg vil anbefale å dusje rett før sex, og vaske seg grundig. Dere kan jo dusje sammen :) Ellers kan jo et tips være å faktisk ha analsex i dusjen, da er det jo lett å vaske litt om det blir søl.

Og enda et tips (som dere muligens vet) er å bruke kondom! Da er det jo bare å ta av kondomet ved gris. En jeg hadde analsex med fikk bitestikkelbetennelse fordi vi var litt rask og ikke tenkte på kondom (og da var det til og med IKKE gris i det hele tatt, og vi hadde dusjet) :fnise: Det gikk heldigvis over med antibiotika da

Gjest Chloe87
Skrevet

Du har en tarmsykdom, men har allikevel analsex. Er det så lurt?

Skrevet

Du må skylle deg, kjøp en analrens på kondomeriet :)

Skrevet

Det kommer avføring fordi du har avføring i endetarmen når dere har analsex.

Anbefaler å ikke ha analsex uten at du har fått gått på do på "vanlig måte" i løpet av dagen. Så senere når du skal ha analsex så bruker du bare en analdusj evt, bruker du strålen i dusjen og fyller deg opp med vann slik at du får skylt ut overflødige avføringsrester. Gjør dette 2 ganger. Evt kan du gå i dusjen å bruke litt olje å fingre deg litt for å kjenne om det er noe avføringsrester igjen oppi der :)

Lykke til

Skrevet

Det kommer avføring fordi du har avføring i endetarmen når dere har analsex.

Anbefaler å ikke ha analsex uten at du har fått gått på do på "vanlig måte" i løpet av dagen. Så senere når du skal ha analsex så bruker du bare en analdusj evt, bruker du strålen i dusjen og fyller deg opp med vann slik at du får skylt ut overflødige avføringsrester. Gjør dette 2 ganger. Evt kan du gå i dusjen å bruke litt olje å fingre deg litt for å kjenne om det er noe avføringsrester igjen oppi der :)

Lykke til

Greie tips. 😀

Skrevet

Hva med en analdusj? Klemmer inn en del vann, så kommer den eventuelle avføringen som er i nedre tarmregion ut.

Jeg ville derimot vært litt skeptisk til å ha analsex med denne tarmsykdommen, men du vet vel selv hvor vidt dette er noe som setter stopper for analsex eller ikke.

Skrevet

Kjøp analdusj på Kondomeriet - lureste oppfinnelsen ever :fnise: Ellers så er det vell ganske innlysende å passe på å ikke måtte på do og ha gjort nr2 en stund før dere skal det.

Lykke til ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er denne greia med at man MÅ ha analsex, koste hva det koste vil?

Anonymous poster hash: 8fb15...774

AnonymBruker
Skrevet

Hva er denne greia med at man MÅ ha analsex, koste hva det koste vil?

Anonymous poster hash: 8fb15...774

Enkelte kvinner har såpass vid vagina at analsex er det beste alternativet for mannen.

Eventuelt er mannens penis langt under gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 6f38c...ed8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...