Gå til innhold

Er du introvert eller ekstrovert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror de fleste er en blanding. Så har du noen som strekker seg mer mot den ene eller andre kanten. De som er litt mer introverte enn de fleste er nok mer på forum enn de som er veldig ekstroverte. Med unntak, selvsagt.

Jeg er veldig, veldig introvert



Anonymous poster hash: 99cb7...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anser meg selv som utgående introvert. :) Jeg liker å være i lag med andre mennesker og være sosial, men jeg trives absolutt alene. Jeg trenger å være alene og jeg hadde blitt veldig sliten hvis jeg skulle vært super sosial hele tiden. Jeg er ikke noe festløve heller, så jeg hadde ikke kost meg på en klubb eller på barhopping heller.

Jeg liker små sammenkomster. Jeg syns filmkvelder, middager eller spillkvelder er veldig koselig. Jeg vil prate med de andre og ser helst at de er edru. Jeg trives best med de jeg kjenner selv og jeg syns det er rart hvis jeg bare kjenner en person på en fest for eksempel. Jeg har ikke imot å bli kjent med nye mennesker, men jeg liker ikke å bli invitert bort til en annen bare for å finne ut at h*n har invitert hele studiegruppen sin i tillegg uten å si ifra.

Jeg er ikke en hermit, men jeg har grenser for hva som er koselig i sosiale sammenhenger.



Anonymous poster hash: fb261...cb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått først det siste året at jeg er en ganske introvert person. Kommer fra en ekstrovert familie som ikke gidder å bale seg om tanker generelt og de maser om at jeg egentlig er såååå utadvendt. Nei, jeg er ikke det og jeg elsker å være alene. Er sammen med en ekstrovert nå, og det er første gangen for meg. Det er litt rart å være i et forhold hvor jeg er den som tar minst initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Jeg er introvert, men trives godt sammen med andre mennesker . Lader batteriene best alene. jeg er samboer 50% av tiden, og det passer meg bra. Jeg liker å ha besøk noen kvelder, og ut og spise og sånn, men fester og veldig mange ukjente mennesker på en plass, gjør meg stresset.

Med hilsen fra:

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...