Kamikatze Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Har aldri kjøpt et fnugg med smågodt etter at jeg så hvordan enkelte kunder behandlet det. De finner ecolibakterier i snopet. Surprise! "En undersøkelse gjort av Adresseavisen og Trondheim kommunes analysesenter viste at to av fire undersøkte butikker hadde spor av tarmbakterier i smågodtet." 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Har tenkt det hver gang jeg går forbi stativene. Serlig nå når det er åpne esker på paller... Svært uhygenisk. Anonymous poster hash: 45eb5...c6e 4
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Enig. Det er noe fordømrade griseri. Voksne gir blaffen og unger blir lært opp av dem. Æsj og dobbelt-æsj! ...men jeg pleier å strekke meg og plukke av de høyeste boksene med snop i stativ. Sånn ca 1,80 over bakken skulle vel redusere faren noe? 2
Kamikatze Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2015 Nå som det er under femtilappen pr. kg. går det an å kjøpe hele uåpnede bokser også. Men da må en ha mange venner å dele med...
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 (endret) Fy filler`n så billig det er med smågodt nå før påsken setter inn... med gule lys, tannverk og påskekyllinger og sånn. Kr. 4,95 i min nærbutikk i går. Jeg er sur...for jeg skal ikke ha sånt. Ehh...jeg mener selvfølgelig at "Jeg er sunn, for jeg vil ikke ha sånt"! *det var en løgn* Endret 25. mars 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Emera Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Det er mange år siden jeg har rørt løsvektsgodteriet! Folk er så grisete, mange prøvesmaker og forsyner seg med fingrene, eller tar direkte fra skjeene. På butikken her har de satt ut boksene på gulvet nå når det er påsketilbud. De står utildekket og folk hoster og nyser og fingrer oppi. Æsj!
Kamikatze Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2015 Særlig slike digre torg, hvor godisen kan bli stående eksponert ganske lenge.
peppermyntete Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Regner med dere alltid er rene på hendene uansett hva dere gjør, aldri har tannbørsten fremme noe sted, bytter kjøkkenklut annenhver dag, ikke bruker offentlige toaletter.. Jeg skal nå uansett nyte påskegodtet mitt helt uten bekymringer :D 2
Kamikatze Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2015 (endret) Regner med dere alltid er rene på hendene uansett hva dere gjør, aldri har tannbørsten fremme noe sted, bytter kjøkkenklut annenhver dag, ikke bruker offentlige toaletter.. Jeg skal nå uansett nyte påskegodtet mitt helt uten bekymringer :D Utøver normal hygiene, ja. Men når en ser folk med influensahes stemme hoste sånn at en sky av spytt brer seg som et teppe over smågodtet, tenker jeg at dett ikke er verdt to uker i sotteseng. Synes forresten det er direkte kriminelt at en kan fylle smågodt for ti-femten kroner i løsvekt, eller kjøpe akkurat den samme mengden ferdigpakka for nær hundrelappen. Endret 27. mars 2015 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Enig, da er det bedre å bestille på nett. Hval sjokolade f. eks. har jo vært best i test uansett, og har fri frakt. https://hvalsjokolade.no/kjop-sjokolade-pa-nett/ *gleder seg til det kommer* Anonymous poster hash: 7fef7...c58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå