Gå til innhold

Beste stilling for orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, hva er den beste stillingen for dere for å få orgasme? Og hva foretrekker dere at motparten gjør når dere har sex så dere skal få best mulig orgasme? Jente på 17 år :)

Anonymous poster hash: eb632...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ligge på siden med han bak meg, mens jeg enten fingrer og han stimulerer brystvortene / river meg i håret. Eller at han fingrer meg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer iallefall lettest i misjonæren eller i skje. Da med hjelp av fingre, siden jeg ikke kommer vaginalt.

Anonymous poster hash: 71ae1...f37

Skrevet

Kommer definitivt lettest når jeg ligger på rygg. Har egentlig ikke så store krav til hva han burde gjøre.. Bruker ofte litt tid på å komme, men når jeg først har kommet én gang kan jeg komme så mange ganger jeg vil/orker etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Å ligge på siden med han bak meg, mens jeg enten fingrer og han stimulerer brystvortene / river meg i håret. Eller at han fingrer meg :)

Har du øverste bein oppå han, eller mer samlet?

AnonymBruker
Skrevet

69

Anonymous poster hash: 085d0...b06

AnonymBruker
Skrevet

Kommer definitivt lettest når jeg ligger på rygg. Har egentlig ikke så store krav til hva han burde gjøre.. Bruker ofte litt tid på å komme, men når jeg først har kommet én gang kan jeg komme så mange ganger jeg vil/orker etterpå.

Så deilig :) Må du ha pause mellom hver orgasme, eller er du umiddelbart klar til neste?

Gjest Caress
Skrevet

Meg på rygg med beina over skuldrene hans og han sittende over, litt oppreist. Blir skrikeorgasme hver gang. :laugh:

Skrevet

Så deilig :) Må du ha pause mellom hver orgasme, eller er du umiddelbart klar til neste?

Haha, ja det er ganske digg! :biggrin: Jeg foretrekker noen sekunders pause, i alle fall etter de første orgasmene, da er jeg ganske følsom, men når jeg har fått et par stykker trenger jeg ikke pause lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Meg på rygg med beina over skuldrene hans og han sittende over, litt oppreist. Blir skrikeorgasme hver gang. :laugh:

Hehe! :D orgasmer er deeiiliiiig!

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja det er ganske digg! :biggrin: Jeg foretrekker noen sekunders pause, i alle fall etter de første orgasmene, da er jeg ganske følsom, men når jeg har fått et par stykker trenger jeg ikke pause lengre.

Åh, orgasmer er jo bare det deiligste som finnes! Kjente plutselig at sex fristet veldig i kveld :)

Skrevet

Har du øverste bein oppå han, eller mer samlet?

Begge deler alt ettersom! :) noen ganger ligger jeg nesten på gulvet mens han er i senga/sofaen andre ganger er det mer tett. Sprer nok beina litt ekstra når orgasmer nærmer seg, fordi det er bedre når det er litt stramt / at man kommer godt til 😂

Skrevet (endret)

.

Endret av Dark Angelina
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler alt ettersom! :) noen ganger ligger jeg nesten på gulvet mens han er i senga/sofaen andre ganger er det mer tett. Sprer nok beina litt ekstra når orgasmer nærmer seg, fordi det er bedre når det er litt stramt / at man kommer godt til 😂

Håper han holder deg fast når du kommer da, så du ikke faller på gulvet! :P

Skrevet

Håper han holder deg fast når du kommer da, så du ikke faller på gulvet! :P

Hehe, jada, ingen fare. Sist lå jeg mellom sofaen og bordet, så holdt meg fast i bordkanten. Gikk så fint atte, på mange måter ;)

• Liker 1
Skrevet

Doggy mens han fingrer, eller baklengs cowgirl mens han fingrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...