AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jenter, hva er den beste stillingen for dere for å få orgasme? Og hva foretrekker dere at motparten gjør når dere har sex så dere skal få best mulig orgasme? Jente på 17 år Anonymous poster hash: eb632...d92
soloyo Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Å ligge på siden med han bak meg, mens jeg enten fingrer og han stimulerer brystvortene / river meg i håret. Eller at han fingrer meg 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Jeg kommer iallefall lettest i misjonæren eller i skje. Da med hjelp av fingre, siden jeg ikke kommer vaginalt. Anonymous poster hash: 71ae1...f37
FantasDick Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Kommer definitivt lettest når jeg ligger på rygg. Har egentlig ikke så store krav til hva han burde gjøre.. Bruker ofte litt tid på å komme, men når jeg først har kommet én gang kan jeg komme så mange ganger jeg vil/orker etterpå.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Å ligge på siden med han bak meg, mens jeg enten fingrer og han stimulerer brystvortene / river meg i håret. Eller at han fingrer meg Har du øverste bein oppå han, eller mer samlet?Anonymous poster hash: eb632...d92
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Kommer definitivt lettest når jeg ligger på rygg. Har egentlig ikke så store krav til hva han burde gjøre.. Bruker ofte litt tid på å komme, men når jeg først har kommet én gang kan jeg komme så mange ganger jeg vil/orker etterpå. Så deilig Må du ha pause mellom hver orgasme, eller er du umiddelbart klar til neste? Anonymous poster hash: eb632...d92
Gjest Caress Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Meg på rygg med beina over skuldrene hans og han sittende over, litt oppreist. Blir skrikeorgasme hver gang.
FantasDick Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Så deilig Må du ha pause mellom hver orgasme, eller er du umiddelbart klar til neste?Anonymous poster hash: eb632...d92 Haha, ja det er ganske digg! Jeg foretrekker noen sekunders pause, i alle fall etter de første orgasmene, da er jeg ganske følsom, men når jeg har fått et par stykker trenger jeg ikke pause lengre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Meg på rygg med beina over skuldrene hans og han sittende over, litt oppreist. Blir skrikeorgasme hver gang. Hehe! :D orgasmer er deeiiliiiig!Anonymous poster hash: eb632...d92
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Haha, ja det er ganske digg! Jeg foretrekker noen sekunders pause, i alle fall etter de første orgasmene, da er jeg ganske følsom, men når jeg har fått et par stykker trenger jeg ikke pause lengre. Åh, orgasmer er jo bare det deiligste som finnes! Kjente plutselig at sex fristet veldig i kveld Anonymous poster hash: eb632...d92
soloyo Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Har du øverste bein oppå han, eller mer samlet?Anonymous poster hash: eb632...d92 Begge deler alt ettersom! noen ganger ligger jeg nesten på gulvet mens han er i senga/sofaen andre ganger er det mer tett. Sprer nok beina litt ekstra når orgasmer nærmer seg, fordi det er bedre når det er litt stramt / at man kommer godt til 😂
Dark Angelina Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 (endret) . Endret 2. mars 2016 av Dark Angelina
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Begge deler alt ettersom! noen ganger ligger jeg nesten på gulvet mens han er i senga/sofaen andre ganger er det mer tett. Sprer nok beina litt ekstra når orgasmer nærmer seg, fordi det er bedre når det er litt stramt / at man kommer godt til 😂 Håper han holder deg fast når du kommer da, så du ikke faller på gulvet! Anonymous poster hash: eb632...d92
soloyo Skrevet 27. mars 2015 #15 Skrevet 27. mars 2015 Håper han holder deg fast når du kommer da, så du ikke faller på gulvet! Anonymous poster hash: eb632...d92 Hehe, jada, ingen fare. Sist lå jeg mellom sofaen og bordet, så holdt meg fast i bordkanten. Gikk så fint atte, på mange måter 1
koskenkorva Skrevet 27. mars 2015 #16 Skrevet 27. mars 2015 Doggy mens han fingrer, eller baklengs cowgirl mens han fingrer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå