Gå til innhold

Arbeiderklassemenn kommer ikke parforhold, arb.kvinner gjør det. - Har kvinner en ekstra forsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest oleoh
Skrevet

Har tenkt litt på dette. De færreste kvinner er stygge og/eller uattraktive, kanskje 0,1% er det. I alle fall ganske få, selv om noen flere havner i kategorien mindre attraktiv.

Det er jo slik at en mann som havner i arbeiderklassen ol. blir jo ikke gift i dag eller samboer, pga at de ikke er attraktive for dagens kvinner. For kvinner av samme klasse er det ikke slik, de blir gift eller får en samboer likevel.

Er det en slags ekstra forsikring? Om du feiler helt i livet, kan en like godt la seg forsørge av en mann? Livet er enkelt for damer i dag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

De færreste menn er vel villige til eller rike nok til å forsørge en kvinne..

Gjest oleoh
Skrevet

De færreste menn er vel villige til eller rike nok til å forsørge en kvinne..

Det er helt vanlig med en inntekt på 500 000 kroner i dag. Det holder nok :)

Skrevet

Skal man forsørge noen med så bør ikke kravene være alle verden. Snittlønna i Norge er ca. 380.000. Om 2 voksne skal del 500.000 brutto blir det ikke fett.

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Mener du at de fleste menn er villige til å gå så mye ned i levestandard for å forsørge en partner? Menn jeg kjenner forventer at partneren forsørger seg selv.
Skrevet

Men hva har de her arbeiderklassemennene tenkt å gjøre for å bli attraktive for kvinnene da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er KVINNE som opplever det samme. Tro meg, jeg er ikke den eneste. Så slutt å tro at det bare gjelder menn!

Anonymous poster hash: 47611...215

• Liker 4
Skrevet

Men hva har de her arbeiderklassemennene tenkt å gjøre for å bli attraktive for kvinnene da?

Bli bitter, hatefull og innesluttet, så kommer det noen og ser mine indre kvaliteter.

-Som på film....

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bli bitter, hatefull og innesluttet, så kommer det noen og ser mine indre kvaliteter.

-Som på film....

Ja, jeg har en kamerat som tror at dette funker. Av alle mulige teorier og hjelpende midler der ute, er det alltid noen idioter som velger å henge seg opp i de merkelige teoriene.

Anonymous poster hash: 8f773...a17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne vært sammen med flere menn med høy utdanning og god lønn, har stått i den situasjonen opp til flere ganger enda jeg ikke har høy utdanning selv. Men jeg har falt for en elektriker som jeg liker veldig godt.. Har ikke lagt vekt på hvor høy lønn/utdanningen er, men har lagt vekt på intelligens og at interessene strekker seg lengere enn biler og bensin.

Anonymous poster hash: 43ca9...ff8
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Har tenkt litt på dette. De færreste kvinner er stygge og/eller uattraktive, kanskje 0,1% er det. I alle fall ganske få, selv om noen flere havner i kategorien mindre attraktiv.

Det er jo slik at en mann som havner i arbeiderklassen ol. blir jo ikke gift i dag eller samboer, pga at de ikke er attraktive for dagens kvinner. For kvinner av samme klasse er det ikke slik, de blir gift eller får en samboer likevel.

Er det en slags ekstra forsikring? Om du feiler helt i livet, kan en like godt la seg forsørge av en mann? Livet er enkelt for damer i dag :)

Hva definerer du som arbeiderklasse? Alle som ikke har universitetsutdannelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som mener at penger betyr alt for en kvinne, det er svært lite sjarmerende. For eksempel så dukker det opp gamle beilere fra tidligere som nå har blitt rik, "nå bør jeg bli sammen med dem". Han ene ble helt forbauset når jeg avslo og fant en fyr med mindre inntekt. Ble helt forbauset av det scenarioet...

Anonymous poster hash: f668c...f00
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har t

Nei. Nei. Livet er vel verken enklere eller vanskeligere for damer enn andre folk.

Har du feilet helt i livet, hvorfor lar du deg ikke bare forsørges av en dame? Eller er det der du har feilet, har ingen dame? (høyst sannsynlig med slike holdninger), bare finn ei annen dame som har feilet og er villig til at du forsørger henne da? "Arbeiderklassemenn" i Norge i dag har i hvertfall den fordelen at de tjener omtrent like mye som andre, så det må være Enkelt hvis teorien din stemmer.

Anonymous poster hash: f1f15...01c

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor vil ikke arbeiderklassemenn finne seg en dame som kan forsørge seg selv???

Skrevet

Eh, alle gutta jeg kjenner fra din såkalte arbeiderklasse er forlovet/gift eller har samboer OG gjerne barn og hus.

• Liker 9
Skrevet

Det er nok langt flere en 1 av 1000 kvinner som ikke er gifte eller samboende til enhver tid.

Det er også stor forskjell på å ha egen inntekt og å måtte be om penger fra en mann. Men noen velger det, fordi de er late, ikke har tro på seg selv, eller forventninger til å være selvforsørgende, eller fordi de er lite ressurssterke, slippet ambisjoner da de fikk barn tidlig osv. Menn finner svært sjelden kvinner som vil forsørge dem, unntak finnes.

Skrevet

Husk min venn. Kvinner har noe de fleste menn vil ha og som vi elsker. Det sitter mellom deres ben. Mange menn krever ikke mer av sin kvinne en fitte noen ganger i måneden. Så ja kvinner har det langt lettere der en oss menn.

Skrevet

Det er nok langt flere en 1 av 1000 kvinner som ikke er gifte eller samboende til enhver tid.

Det er også stor forskjell på å ha egen inntekt og å måtte be om penger fra en mann. Men noen velger det, fordi de er late, ikke har tro på seg selv, eller forventninger til å være selvforsørgende, eller fordi de er lite ressurssterke, slippet ambisjoner da de fikk barn tidlig osv. Menn finner svært sjelden kvinner som vil forsørge dem, unntak finnes.

Jeg vet om mang en dame som av forskjellige grunner har vært nødt til å forsørge sin mann.

Gjest Mythic
Skrevet

TS burde holde seg på skråblikk og generaliseringsdelen av forumet. Slenger bastant ut påstander uten hold i virkeligheten. Hvis ingen såkalte arbeiderklassemenn er i forhold, så lurer jeg veldig på hva slags samfunn TS lever i. Her hvor jeg kommer fra, er det veldig vanlig at de er i forhold. Tror ikke det er så uvanlig i resten av Norge heller, gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner da veldig mange arbeiderklassemenn som er i forhold. Har da selv vært i forhold med arbeiderklassemenn. Og mine venninner er det.

I dagens samfunn er det ganske normalt, at begge har inntekt og klarer å forsørge seg selv.

Anonymous poster hash: 52f02...234
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...