Nuttery Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Hei Jeg har satt inn en P-stav for litt over et år siden, men menstruerer enda, noe som i seg selv er greit. Derimot er jeg hormonell ca 1mnd før jeg faktisk begynner å blø (ømme bryst, problemer med fordøyelsen, humørsvingninger, ubalanse i underlivet), og nå som jeg begynner å blø blir jeg så sinnssykt sår. Huden er så utrolig tynn og øm og klør at jeg blir gal. Smører med canesten og kokosnøttolje litt om hverandre (kokosnøttolje forhindrer også sopp, og smører). Tør rett og slett ikke bruke tampong nå i fare for å gjøre vondt verre. Nå etter jeg satt inn p-staven menstruerer jeg også veldig lenge, minst 2-3 uker.... Tips og råd?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Jeg hadde p-stav i 6 mnd før jeg ga opp. Fikk noen piller av legen som skulle stabiliserer menssyklusen, ta en prat med legen Anonymous poster hash: 92fb2...5fe
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Kontakt legen som satte den inn.Anonymous poster hash: 04cd0...995
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå