AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Når man gir blod, må man da bli sjekket for sykdommer hos lege først? Eller sjekker blodbanken når de tar blodet? Hvilke sykdommer sjekkes det evt for? Anonymous poster hash: dd8c6...680
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Alle blodgivere blir helsesjekket hos blodbanken før de får gi blod første gangen. Anonymous poster hash: 58b48...fc6
Millimani Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Skjema som fylles ut hver gang man kommer for å gi blod: https://helsedirektoratet.no/Documents/Transfusjonsmedisin/Sp%C3%B8rreskjema%20blodgivere%20bokm%C3%A5l%205%2012%202014.pdf Her, og i det hele tatt på disse sidene finner du info: https://www.giblod.no/Retningslinjer/Sykdommer.aspx Brosjyre: https://www.giblod.no/portals/GiBlod/Dokument/Brosjyre%20m.m/Blodgiver_12s_korr4.pdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå