AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Hei, jeg var nylig til tannlegen, og da fant jeg ut at jeg hadde 3 hull, og disse utgir veldig mye smerte.. Men jeg får ikke fikset dem før etter påske siden det ikke var ledig time før da. Er det noe jeg kan gjøre selv som minsker smerten på noen måter? Tar imot all råd. Anonymous poster hash: 022f2...682
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 gå til en annen tannlege da:P.... vademekum og paracett/ibux kan hjelpe, fikk også parlagin forte en gang- men da var det så vondt jeg ikke kunne jobbe Anonymous poster hash: b91ea...1fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå