AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #21 Skrevet 29. mars 2015 Jhar kjøpt treningsball, videoer, zumba pakker osv, men hjemmetrening skjer bare ikke for min del. Nå har jeg jo også vært støttemedlem en del år sammenlagt på div treningssenter. Men så skadet jeg meg og trengte hjelp til å trene meg opp igjen, på samme tidspunkt flyttet jeg og ble meldte meg inn på et lokalt treningssenter og trivdes kjempegodt, det er et helt annet miljø der enn der jeg har trent før, der man så vidt klarer å få tak i noen og må stå i kø for hver nye øvelse og alle virker mer eller mindre sure fordi de mener tydeligvis at de kan alt så mye bedre enn andre. Og i tillegg fikk jeg da hjelp til å trene meg opp igjen av en PT, og jeg som har brukt hele mitt liv i sofaen, trener nå regelmessig og TRIVES med det. (Jepp, store bokstaver for å uttrykke overaskelsen i det). Men jeg som også før ikke likte treningssenter noe særlig og følt seg bare klønete og dum, liker nå å kunne komme meg ut og til et annet std og trene, føler det er litt sosialt selv om jeg ikke trener sammen med noen og føler jeg kobler av på en annen måte fra hverdagens stress og mas ved å dra bort og trene. Anonymous poster hash: 56c16...aba
Cata Skrevet 29. mars 2015 #22 Skrevet 29. mars 2015 For min del funker ikke hjemmetrening mer enn en gang i uka - i en uke . Jeg mister motivasjonen tvert. Går jeg på treningssenter klarer jeg imidlertid å holde det gående med 2-3 treninger i uka (i opptil flere uker). Jeg har konkludert med at jeg er for lat til å trene hjemme. Selvdisiplinen holder ikke til sånt. Trener helst apparattrening på studio, men har siste året deltatt på noen gruppetimer også for variasjonens skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå