AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg byttet topp,sylindere og ventiler på bilen min i fjor da den sluttet å virke. Er det sannsynlig at registerreim ble byttet også? Bilen var helt død og det kostet meg 17.500. Hva innebærer ordet "topp" i motoren?Anonymous poster hash: bdbc2...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 25. mars 2015 #2 Del Skrevet 25. mars 2015 Du tenker kanskje på toppakningen? Det er bare en pakning - blir den dårlig, begynner bilen å bruke olje. Ved en slik jobb kan jeg nesten garantere at registerreim og vannpumpe ble skiftet. Men de som vet er jo de som gjorde jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. mars 2015 #3 Del Skrevet 25. mars 2015 Det du spør etter, er toppen som dekker sylindre med stempler. Prisen er ikke avskrekkende, og mest sannsynlig er også regreima skifta. Den operasjonen er jo nesten gratis da, i forhold mot å skifte kun den på intervall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 25. mars 2015 #4 Del Skrevet 25. mars 2015 Reagerte også på god pris. Gammel bil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå