AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Noen som har tatt den? Gjør den vondt? Fikk dere bivirkninger av den?Skal snart ta den og jeg gruer meg syykt.. Sist jeg tok vaksine ble jeg skikkelig dårlig etterpå Skalv i hele kroppen og ble så kvalm at jeg følte jeg ville kaste opp -.- Åhh, liker ikke sprøyter!! Anonymous poster hash: 3b6f1...20c
Chizue Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Bivirkninger og ubehag varierer fra person til person. F.eks. meg, BCG gjorde ikke vondt på meg, ja jeg fikk ett lite arr som alle andre, men merket ikke mye til den. Stivkrampe og Polio derimot reagerte jeg på. Stivkrampen blir jeg svimmel og kvalm av og Polio fikk jeg muskelsmerter, husker jeg ikke klarte å løfte opp armen på en uke... Hep. A&B fikk jeg heller ikke noen bivirkninger av Men den vaksinen som du spør om, har jeg ikke tatt.. du kan sikkert lese litt om den her hva som er vanlige bivirkninger og slikt http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Content_6493&Main_6157=6287:0:25,5501&MainContent_6287=6493:0:25,6826&Content_6493=6441:68699::0:6446:16:::0:0
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 3b6f1...20c
lillemeg90 Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har tatt den og fikk ikke noe bivirkninger som jeg kan huske:)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Jeg hadde ingen bivirkninger. Min skole ble massevaksinert på grunn av flere tilfeller av smittsom hjernehinnebetennelse. 1 elev som var bortreist i vaksinasjonsperioden fikk sykdommen noen måneder senere, og han ble svært raskt veldig dårlig og mistet livet på mindre enn et døgn. Viktig sprøyte hvis man er i en risikogruppe!Anonymous poster hash: 26126...50e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå