Arkana Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Sambo og jeg har lyst på en langhelg en gang i november/desember, gjerne kombinert med juleshopping. Helst en litt stor by hvor det er en del og se og gjøre. I Europa, ikke England, Frankrike eller Norden. Noen forslag?
maiia Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Kjenner noen som var på juleshopping i Barcelona i fjor og var veldig fornøyde. De nevnte bl.a. ulike markeder, mange stilige klesforretninger, mye å se og ikke så dyrt heller.
Trine Lill Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 Praha skal være en perfekt by å reise til i førjulstiden...
*Shira* Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Glasgow kunne jeg tenke meg å gjøre julehandelen. Billig fly og billige hotell, samt at du har samme utvalget som London. Barcelona er jo også veldig bra.
Hontas Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Selv har jeg veldig sansen for Tyskland. Berlin er jo en knall by, eller Munchen...
Grooo Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Anbefaler Glasgow jeg og! Gode shoppingmuligheter der, og det er billig også. Søk litt her på forumet så finner du endel jeg har skrevet om Glasgow før.
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 Besøkte Praha en helg i slutten av November for noen år siden; rene eventyrbyen med lett snødryss på. I tillegg mange ok utesteder og kafeer. Fant også en bra jazzklubb (husker ikke navnet). Praha kan anbefales!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå