Gå til innhold

Alder som kriterium for valg av partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 år, kvinne. Kunne vært sammen med en som var 29-35...

Anonymous poster hash: b2df5...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann på 38 som ser 4-5 år nedover og 10-12 år oppover. Blir da kvinner mellom ca. 33 - 48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eksen var 24 ble hun sammen med en mann på 38. Hva tenkte hun på? Si at de begge ønsker å gå av med AFP i en alder av 62 år, da skal liksom han være pensjonist i 16 år før hun kommer etter? Innen hun er pensjonist så må hun ta seg av sin 78 år gamle mann... De har fått laget seg barn sammen også - luringene.

Hvor langt frem i tid tenker dere egentlig, dere som vil ha mye eldre partnere?

Anonymous poster hash: 7bdf3...92b

litt bitter, kanskje?

Anonymous poster hash: d80b3...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 38 som ser 4-5 år nedover og 10-12 år oppover. Blir da kvinner mellom ca. 33 - 48.

Bra!

Anonymous poster hash: 0568d...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bør ha en yngre mann, da kvinner lever lenger enn menn.

Venninna til bestemoren min var sammen med en mann som var endel eldre, men siden han døde for lengelenge siden, har hun nå vært alene i utallige år!



Anonymous poster hash: 0568d...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 28, vil ha fra 27-33 år



Anonymous poster hash: a5e7a...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 44

Fra 21 til 40

Anonymous poster hash: 0a49c...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 19 år. 20-28 ca



Anonymous poster hash: d740a...db2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 34, søker mann : 23-35.



Anonymous poster hash: 0568d...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20, og ønsker helst en rundt samme alder. Menn som er 10+ år eldre, er nok helt uaktuelt for meg. Vil ikke risikere å være hjelpepleier for mannen senere i livet.. eh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20, og ønsker helst en rundt samme alder. Menn som er 10+ år eldre, er nok helt uaktuelt for meg. Vil ikke risikere å være hjelpepleier for mannen senere i livet.. eh

Det kan jo skje med en på din egen alder også! :)

Anonymous poster hash: 8598d...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 27 år: 20-25 år.

Føler at jeg ser yngre ut enn jeg egentlig er så vil ikke gå opp, føler det blir litt feil og det ser ut som det vil være større aldersforskjell enn det egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 27 år: 20-25 år.

Føler at jeg ser yngre ut enn jeg egentlig er så vil ikke gå opp, føler det blir litt feil og det ser ut som det vil være større aldersforskjell enn det egentlig er.

Samme her. Er dame, men ser mye yngre ut, føler meg og mye yngre, så ønsker meg en yngre mann.

Anonymous poster hash: 0568d...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Mann på 28, liker både eldre og yngre damer. Kunne like gjerne ha datet ei 19 som ei på 40. Men det kommer selvsagt an på situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 22. Prinsipielt går jeg ikke noe lavere enn egen alder, og ikke mer enn 5-6 år oppover. Det er fordi jeg vil ha en partner som er på noen lunde samme stadie som meg i livet og tankegang, og fordi jeg synes det hadde blitt merkelig å ha en kjæreste som er eldre enn søstra mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

Kvinne 23 - Kan gå 23 til 35
35 er det høysete, helst 25+ men kan gå ned til min alder. Synes de fleste menn på min alder er så barnslige og PH-material. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

23-35, helst. Kan nok strekke meg til 40 hvis jeg møter en som holder seg bra og ikke er kjedelig, men da skal jeg være helt sikker på at han liker meg til TROSS for, og ikke på GRUNN av, alderen min. Det er noe ekstremt uattraktivt med menn som ikke takler damer på sin egen alder.

Kvinne, 25.

Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...