Gjest Annbjørg Skrevet 20. august 2004 #21 Skrevet 20. august 2004 Min lillesøster så hammeren som lå på stuebordet, tok den opp, gikk så bort til pappa og sa; Pappa, har du refleks? BANG! (Pappa var ikke særlig blid nei....) Min lille datter (2 år) er veldig glad i boken som handler om at Ole, Dole og Doffen er på besøk hos Bestemor Duck. Den har vi lest X antall ganger nå. Så kom vår venn Ole Jørgen på besøk. Datteren min ser bort på ham og sier; Du Ole....hvor er Doffen?
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #22 Skrevet 20. august 2004 utrolig bra! Datteren min på tre år fant en flygende "langbein" liggendes ute på trappen. Da setter hun seg til å hyle med stor dramatikk: Den er død, den er død!!! Til slutt sa jeg at jada, den er det, men det går nok greit. Da jeg går inn i huset sitter jenta med insektet i hånden en stund, og så hører jeg henne si: Synes du det er leit at du er død?....
Polly Ester Skrevet 20. august 2004 #23 Skrevet 20. august 2004 utrolig bra! Datteren min på tre år fant en flygende "langbein" liggendes ute på trappen. Da setter hun seg til å hyle med stor dramatikk: Den er død, den er død!!! Til slutt sa jeg at jada, den er det, men det går nok greit. Da jeg går inn i huset sitter jenta med insektet i hånden en stund, og så hører jeg henne si: Synes du det er leit at du er død?.... Den var jo kjempesøt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå