Gjest Annbjørg Skrevet 20. august 2004 #21 Del Skrevet 20. august 2004 Min lillesøster så hammeren som lå på stuebordet, tok den opp, gikk så bort til pappa og sa; Pappa, har du refleks? BANG! (Pappa var ikke særlig blid nei....) Min lille datter (2 år) er veldig glad i boken som handler om at Ole, Dole og Doffen er på besøk hos Bestemor Duck. Den har vi lest X antall ganger nå. Så kom vår venn Ole Jørgen på besøk. Datteren min ser bort på ham og sier; Du Ole....hvor er Doffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #22 Del Skrevet 20. august 2004 utrolig bra! Datteren min på tre år fant en flygende "langbein" liggendes ute på trappen. Da setter hun seg til å hyle med stor dramatikk: Den er død, den er død!!! Til slutt sa jeg at jada, den er det, men det går nok greit. Da jeg går inn i huset sitter jenta med insektet i hånden en stund, og så hører jeg henne si: Synes du det er leit at du er død?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 20. august 2004 #23 Del Skrevet 20. august 2004 utrolig bra! Datteren min på tre år fant en flygende "langbein" liggendes ute på trappen. Da setter hun seg til å hyle med stor dramatikk: Den er død, den er død!!! Til slutt sa jeg at jada, den er det, men det går nok greit. Da jeg går inn i huset sitter jenta med insektet i hånden en stund, og så hører jeg henne si: Synes du det er leit at du er død?.... Den var jo kjempesøt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå