Gå til innhold

Fra barnemunn!

Thomasine

Anbefalte innlegg

Gjest Annbjørg

Min lillesøster så hammeren som lå på stuebordet, tok den opp, gikk så bort til pappa og sa; Pappa, har du refleks? BANG! (Pappa var ikke særlig blid nei....)

Min lille datter (2 år) er veldig glad i boken som handler om at Ole, Dole og Doffen er på besøk hos Bestemor Duck. Den har vi lest X antall ganger nå. Så kom vår venn Ole Jørgen på besøk. Datteren min ser bort på ham og sier; Du Ole....hvor er Doffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho: utrolig bra!

Datteren min på tre år fant en flygende "langbein" liggendes ute på trappen. Da setter hun seg til å hyle med stor dramatikk: Den er død, den er død!!! Til slutt sa jeg at jada, den er det, men det går nok greit.

Da jeg går inn i huset sitter jenta med insektet i hånden en stund, og så hører jeg henne si: Synes du det er leit at du er død?.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho: utrolig bra!

Datteren min på tre år fant en flygende "langbein" liggendes ute på trappen. Da setter hun seg til å hyle med stor dramatikk: Den er død, den er død!!! Til slutt sa jeg at jada, den er det, men det går nok greit.

Da jeg går inn i huset sitter jenta med insektet i hånden en stund, og så hører jeg henne si: Synes du det er leit at du er død?.... :ler:

Den var jo kjempesøt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...