AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Etter å ha løpt etter bussen i 400 meter, så fikk jeg et voldsomt trykk i brystet, med en slags brennende smerte. Hjerte pumpet på høygir, og jeg begynte å hoste. Dette ga seg gradvis etter ca 20 minutter. Hvorfor fikk jeg så vondt av å løpe etter bussen? :/ Anonymous poster hash: 8ced4...e9c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Angina kanskje? Ta det opp med legen din.Anonymous poster hash: a06dc...59e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Gratulerer, du opplevde dårlig kondis Anonymous poster hash: 7aab4...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Gratulerer, du opplevde dårlig kondis Anonymous poster hash: 7aab4...9a4 Unnskyld meg, men på hvilket grunnlag kan du påstå det, og samtidig fremstå så krass og arrogant? Jeg er 17 år, har trent hele livet, og vil se på meg selv som relativt aktiv (selv om jeg har vært syk en sund nå). Løper samme strekning (til bussen) omtrent hver dag, men i dag opplevde jeg store smerter og hosting. Anonymous poster hash: 8ced4...e9c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Jeg kan oppleve vond hoste om jeg løper ute i kaldt vær - selv når jeg er i god form. Kan det være noe sånt? At lungene rett og slett har fått for mye kald luft inn i seg? Du brygger kanskje på en forskjølelse? Du er jo veldig ung for å skulle ha noe hjerteproblemer liksom... men skader jo ikke å snakke med legen om du ikke finner en annen logisk forklaring på det. Anonymous poster hash: 080d9...208
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå