Amber Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg fødte mitt 2. barn for to år siden. Siden den gang har jeg trent av meg kiloene og er tilbake til "normalen sånn sett, men i fjor fettsugde jeg magen da jeg ikke klarte å kvitte med med "valken" uansett hva jeg gjorde. Jeg ble kjempefornøyd med resultatet, selv om jeg har en anelse løs hud der nå. Viktigste for meg var å kunne gå med normale bukser / klær igjen og det kan jeg nå. Det jeg lurer på er hvorfor magen fortsatt er så "stor" til tider.. Altså jeg har jo veldig lite magefett igjen, og når jeg strammer magen er den jo helt flat bortsett fra huden. Men når jeg slapper av, (og spesielt etter at jeg har spist!) Så er det ganske stor! Er det bare sånn det blir når man har født barn, og ikke noe man kan gjøre noe med? Jeg trener magemusklene tre ganger i uka og er ganske sterk... Kan til tider se ut som om jeg er gravid i 7 mnd igjen..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Jeg fødte mitt 2. barn for to år siden. Siden den gang har jeg trent av meg kiloene og er tilbake til "normalen sånn sett, men i fjor fettsugde jeg magen da jeg ikke klarte å kvitte med med "valken" uansett hva jeg gjorde. Jeg ble kjempefornøyd med resultatet, selv om jeg har en anelse løs hud der nå. Viktigste for meg var å kunne gå med normale bukser / klær igjen og det kan jeg nå. Det jeg lurer på er hvorfor magen fortsatt er så "stor" til tider.. Altså jeg har jo veldig lite magefett igjen, og når jeg strammer magen er den jo helt flat bortsett fra huden. Men når jeg slapper av, (og spesielt etter at jeg har spist!) Så er det ganske stor! Er det bare sånn det blir når man har født barn, og ikke noe man kan gjøre noe med? Jeg trener magemusklene tre ganger i uka og er ganske sterk... Kan til tider se ut som om jeg er gravid i 7 mnd igjen.. Kan det være noe bivirkning av at du fettsugde deg? Beklager, men er skeptisk til sånt. Hadde kanskje vært bedre om du bare trente? Anonymous poster hash: 2abc7...4e8
Amber Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2015 Kirurgen sa at magemusklene hadde grodd så å si helt sammen... Greit å være skeptisk til fettsuging; men de bare fjerner fettet under hunden og har jo ikke noe med det lenger inn å gjøre hvis du skjønner... Det føles liksom som om buken buler veldig... Lurte på om det var flere som opplever det sånn, uavhengig av fett på magen...
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Kirurgen sa at magemusklene hadde grodd så å si helt sammen... Greit å være skeptisk til fettsuging; men de bare fjerner fettet under hunden og har jo ikke noe med det lenger inn å gjøre hvis du skjønner... Det føles liksom som om buken buler veldig... Lurte på om det var flere som opplever det sånn, uavhengig av fett på magen... Tenker at det kanksje handler om at det har flyttet på seg på innsiden pga graviditeten, siden kirurgen sa at magemusklene hadde grodd sammen? At det er dine organer som stikker litt ut? Eller er det bare løs, slapp hud? Anonymous poster hash: 2abc7...4e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Luft? Anonymous poster hash: 5f5ee...452 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har det likt; men jeg har ikke fettsugd. Jeg ser at magen til tider er utrolig mye større enn selve spekket, og det er ikke alltid luft. Kanskje musklene er strekt endel selv om de er vokst sammen?Anonymous poster hash: 0bba3...6d6
Amber Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har det likt; men jeg har ikke fettsugd. Jeg ser at magen til tider er utrolig mye større enn selve spekket, og det er ikke alltid luft. Kanskje musklene er strekt endel selv om de er vokst sammen?Anonymous poster hash: 0bba3...6d6 Ja si det... må jo være noe sånt? Plages med luft ja, men ikke hele tiden. Det blir MYE værre når jeg er oppblåst. Så prøver hele tiden å kontrollere hva jeg spiser så jeg ikke skal bli så oppblåst. Det er ikke huden jeg snakker om, den er jo litt slapp, men den lager jo ikke noe volum...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Snakk med og bli undersøkt av; fastlegen!Anonymous poster hash: e35d7...19d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Trener du de skrå og transverse musklene? De er viktigst for sterk bukvegg.Anonymous poster hash: bb6d7...e4c
Amber Skrevet 25. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2015 Trener du de skrå og transverse musklene? De er viktigst for sterk bukvegg.Anonymous poster hash: bb6d7...e4c Ja...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Trener du de skrå og transverse musklene? De er viktigst for sterk bukvegg.Anonymous poster hash: bb6d7...e4c Hvordan gjør man det? Takk , hvis du kan gi meg noen eksempler. Anonymous poster hash: 2abc7...4e8 1
Biloba Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Hvordan gjør man det? Takk , hvis du kan gi meg noen eksempler.Anonymous poster hash: 2abc7...4e8 Bare Google litt, det er så mye lettere med figurer og foto enn å forklare. Mange forklarer hvilke øvelser som trener hvilke muskelgrupper.
Gjest 2JZ Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Min mage er akkurat likedan. Kan ikke slappe av i musklene for da buler det ut. Om jeg strammer de blir jeg helt flat og grei
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 Musklene er strekt.Anonymous poster hash: eff96...54a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå