Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fødte mitt 2. barn for to år siden. Siden den gang har jeg trent av meg kiloene og er tilbake til "normalen sånn sett, men i fjor fettsugde jeg magen da jeg ikke klarte å kvitte med med "valken" uansett hva jeg gjorde. Jeg ble kjempefornøyd med resultatet, selv om jeg har en anelse løs hud der nå. Viktigste for meg var å kunne gå med normale bukser / klær igjen og det kan jeg nå.

Det jeg lurer på er hvorfor magen fortsatt er så "stor" til tider.. Altså jeg har jo veldig lite magefett igjen, og når jeg strammer magen er den jo helt flat bortsett fra huden. Men når jeg slapper av, (og spesielt etter at jeg har spist!) Så er det ganske stor! Er det bare sånn det blir når man har født barn, og ikke noe man kan gjøre noe med? Jeg trener magemusklene tre ganger i uka og er ganske sterk... Kan til tider se ut som om jeg er gravid i 7 mnd igjen..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte mitt 2. barn for to år siden. Siden den gang har jeg trent av meg kiloene og er tilbake til "normalen sånn sett, men i fjor fettsugde jeg magen da jeg ikke klarte å kvitte med med "valken" uansett hva jeg gjorde. Jeg ble kjempefornøyd med resultatet, selv om jeg har en anelse løs hud der nå. Viktigste for meg var å kunne gå med normale bukser / klær igjen og det kan jeg nå.

Det jeg lurer på er hvorfor magen fortsatt er så "stor" til tider.. Altså jeg har jo veldig lite magefett igjen, og når jeg strammer magen er den jo helt flat bortsett fra huden. Men når jeg slapper av, (og spesielt etter at jeg har spist!) Så er det ganske stor! Er det bare sånn det blir når man har født barn, og ikke noe man kan gjøre noe med? Jeg trener magemusklene tre ganger i uka og er ganske sterk... Kan til tider se ut som om jeg er gravid i 7 mnd igjen..

Kan det være noe bivirkning av at du fettsugde deg?

Beklager, men er skeptisk til sånt. Hadde kanskje vært bedre om du bare trente?

Anonymous poster hash: 2abc7...4e8

Skrevet

Delte magemuskler?

Skrevet

Kirurgen sa at magemusklene hadde grodd så å si helt sammen...

Greit å være skeptisk til fettsuging; men de bare fjerner fettet under hunden og har jo ikke noe med det lenger inn å gjøre hvis du skjønner... Det føles liksom som om buken buler veldig... Lurte på om det var flere som opplever det sånn, uavhengig av fett på magen...

AnonymBruker
Skrevet

Kirurgen sa at magemusklene hadde grodd så å si helt sammen...

Greit å være skeptisk til fettsuging; men de bare fjerner fettet under hunden og har jo ikke noe med det lenger inn å gjøre hvis du skjønner... Det føles liksom som om buken buler veldig... Lurte på om det var flere som opplever det sånn, uavhengig av fett på magen...

Tenker at det kanksje handler om at det har flyttet på seg på innsiden pga graviditeten, siden kirurgen sa at magemusklene hadde grodd sammen? At det er dine organer som stikker litt ut? Eller er det bare løs, slapp hud?

Anonymous poster hash: 2abc7...4e8

AnonymBruker
Skrevet

Luft?



Anonymous poster hash: 5f5ee...452
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det likt; men jeg har ikke fettsugd.

Jeg ser at magen til tider er utrolig mye større enn selve spekket, og det er ikke alltid luft. Kanskje musklene er strekt endel selv om de er vokst sammen?

Anonymous poster hash: 0bba3...6d6

Skrevet

Jeg har det likt; men jeg har ikke fettsugd.

Jeg ser at magen til tider er utrolig mye større enn selve spekket, og det er ikke alltid luft. Kanskje musklene er strekt endel selv om de er vokst sammen?

Anonymous poster hash: 0bba3...6d6

Ja si det... må jo være noe sånt?

Plages med luft ja, men ikke hele tiden. Det blir MYE værre når jeg er oppblåst. Så prøver hele tiden å kontrollere hva jeg spiser så jeg ikke skal bli så oppblåst. Det er ikke huden jeg snakker om, den er jo litt slapp, men den lager jo ikke noe volum...

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med og bli undersøkt av; fastlegen!

Anonymous poster hash: e35d7...19d

AnonymBruker
Skrevet

Trener du de skrå og transverse musklene? De er viktigst for sterk bukvegg.

Anonymous poster hash: bb6d7...e4c

Skrevet

Trener du de skrå og transverse musklene? De er viktigst for sterk bukvegg.

Anonymous poster hash: bb6d7...e4c

Ja...

AnonymBruker
Skrevet

Trener du de skrå og transverse musklene? De er viktigst for sterk bukvegg.

Anonymous poster hash: bb6d7...e4c

Hvordan gjør man det?

Takk , hvis du kan gi meg noen eksempler.

Anonymous poster hash: 2abc7...4e8

  • Liker 1
Skrevet

Hvordan gjør man det?

Takk , hvis du kan gi meg noen eksempler.

Anonymous poster hash: 2abc7...4e8

Bare Google litt, det er så mye lettere med figurer og foto enn å forklare. Mange forklarer hvilke øvelser som trener hvilke muskelgrupper.

Skrevet

Min mage er akkurat likedan. Kan ikke slappe av i musklene for da buler det ut. Om jeg strammer de blir jeg helt flat og grei

AnonymBruker
Skrevet

Musklene er strekt.

Anonymous poster hash: eff96...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...