AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har tideligere slitt med angst spesielt når jeg går på butikken feks. Dette ble jeg i grunn kvitt og ikke hatt så store problemer siste året. Jeg startet med briller for eb stund siden (skjevehornhinner, 1.75 og 1.5 i skjevhet.). På butikken hender det ofte at pga lysbrytning at jeg tar av og på brillene. Igår ble jeg plutselig akutt svimmel da jeg tok en kjapp usving. Hadde da brillene på men som sagt hadde tatt dem av og på flere ganger. Kan det være det at jeg tar brillene av og på som er problemet? Kjenner jeg er litt redd angsten skal dukke opp. Men samboeren min me te det nok var brillene?Anonymous poster hash: a3e37...ec3
Millimani Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Hvis brillene er helt nye så er det vanlig at du er svimmel av dem. Men hvis du har brukt dem ei stund er jeg usikker. Kan det være at du burde hatt nye, at synet kan ha endra seg noe? At du skulle hatt noen andre glass... Det kan være at du har en lysbrytnings-feil, og at dette skulle vært korrigert med noen andre briller
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Hvis brillene er helt nye så er det vanlig at du er svimmel av dem. Men hvis du har brukt dem ei stund er jeg usikker. Kan det være at du burde hatt nye, at synet kan ha endra seg noe? At du skulle hatt noen andre glass... Det kan være at du har en lysbrytnings-feil, og at dette skulle vært korrigert med noen andre briller Jeg er lyssky pga ekstrem tørre øyne. Er ikke svimmel sånn generelt med brillene på er spesielt på butikker. Men der tar jeg dem som sagt av og på hele tiden. Har vært hos 2 forskjellige optikere og øyelege så skal være rette briller. Mott brillerpar nr 3 på 1,5 år for å prøve ut glass.Anonymous poster hash: a3e37...ec3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå