Gå til innhold

Hjelp, hvor er kvisene mine?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har begynt på antidepressive som heter Efexor. Gikk på cipralex tidligere men ville bytte medisinen. Egentlig så hadde jeg planer om å avslutte hele behandlingen, men så våknet jeg idag og merker at kvisene mine er blitt borte!!! Yeeey tenker jeg. Men hva gjør jeg? Må man gå på antidepressive i minst 6 måneder før man skal avslutte? Jeg har vurderert å avslutte behandligen fordi jeg har lyst å bli gravid. Var litt deilig å ikke ha kviser da, må jeg si ;) selv om nattesøvnen er nesten helt vekke ;)

Anonymous poster hash: ef946...2ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på kjøkkenbenken?

Anonymous poster hash: 82296...376

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenbenken? Hva har dette med saken å gjøre ? Hehe

Anonymous poster hash: ef946...2ab

Skrevet

Har du sett på kjøkkenbenken?

Anonymous poster hash: 82296...376

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...