AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Hei. Har begynt på antidepressive som heter Efexor. Gikk på cipralex tidligere men ville bytte medisinen. Egentlig så hadde jeg planer om å avslutte hele behandlingen, men så våknet jeg idag og merker at kvisene mine er blitt borte!!! Yeeey tenker jeg. Men hva gjør jeg? Må man gå på antidepressive i minst 6 måneder før man skal avslutte? Jeg har vurderert å avslutte behandligen fordi jeg har lyst å bli gravid. Var litt deilig å ikke ha kviser da, må jeg si selv om nattesøvnen er nesten helt vekke Anonymous poster hash: ef946...2ab
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Har du sett på kjøkkenbenken?Anonymous poster hash: 82296...376
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Kjøkkenbenken? Hva har dette med saken å gjøre ? HeheAnonymous poster hash: ef946...2ab
LilleCa Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Har du sett på kjøkkenbenken?Anonymous poster hash: 82296...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå