AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Spiseforstyrrelser ødelegger jo hjertet, men oftest går skader tilbake til normalt etter man har blitt frisk. Men noen ganger er skaden permanent.. Noen her som har slike problemer etter de har blitt frisk? Feks. Hjertearytmi? Hvordan merker du det i hverdagen? Får du noen behandling for det? Jeg har i mine unge år hatt SF. I det siste har jeg vert plaget med besvimelser/blodtrykksfall. Har en veldig lav puls, på rundt 52, og er ikke trent i det hele tatt.. Venter på time til hjertespesialist, men lurte på om dette kunne ha en sammenheng? Evt. om noen andre her hadde erfaringer med dette? Spør ikke etter noen diagnose her altså, bare etter erfaringer/synspunkt:)Anonymous poster hash: aa798...1b5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Ingen som vet?Anonymous poster hash: aa798...1b5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Jeg bruker å Google på engelsk når jeg ikke får svar, finner som regel mye mer info da enn på norske søk Anonymous poster hash: f1edf...187
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå