Gjest Meeh Skrevet 24. mars 2015 #21 Skrevet 24. mars 2015 Ikke la oss forstyrres av slike idiotiske innlegg du svarer på. ABB var et resultat av poltikken til AP og hadde svært lite med FpU å gjøre. Hadde Norge kjørt FrP politikk på innvandring, hadde mange unge i dag levd faktisk. Det er fakta. Jepp. http://no.metapedia.org/wiki/Etniske_nordmenn_som_er_blitt_drept_av_innvandrere
Gothminister Skrevet 24. mars 2015 #22 Skrevet 24. mars 2015 . Det er rimelig klart at norske moskeer ikke støtter slikt. 2be Tøv. Det er ingen ting som er klart om hva moskeer støtter eller ikke støtter. Disse imamene juger der det måtte passe seg. Det har dem støtte til i sin religion, eller ideologi som det faktisk er. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #23 Skrevet 24. mars 2015 Alle kan dra til moskeene. Du er hjertlig velkommen på fredagsbønnen hver fredag. Dere ikke-muslimer skjønner visst ikke hva vi faktisk gjør i moskeene; ber, hører på foredrag om for eksempel hvor viktig det er å verdsette foreldrene våre eller at vi ikke støtter terror, spør imamen om råd vedrørende ulike problemer. Er også Peace Conference til helgen; gratis inngang for alle ikke-muslimer. Masse foredrag og ingen hemmeligheter.Anonymous poster hash: 396de...2be Neivel? Hva med Qazi Hussain Ahmed? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/pakistan/solberg-oensker-velkommen/a/240165/ Han har tidligere uttalte seg positivt om Osama bin Laden, og hans parti har også hyllet al-Qaida-medlemmer som helter. Han er neppe den eneste ekstremisten som har blitt invitert til norske moskeer, det er bare å søke litt. Anonymous poster hash: ec579...3d8 2
Snof Skrevet 24. mars 2015 #24 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Det øverste du skriver jeg tenker mest på. Jeg går av bussen når menn i skjortler går på etter å ha lest disse artiklene hver mnd i snart 1 år, takler ikke stresset jeg føler når jeg observerer dem men tenkte aldri sånn før juli i fjor. Hver gang jeg åpner en artikkel håper jeg det er noe konstruktivt men er den samme identiske møkka hver gang, og aldri et ord om hva vi kan forvente oss, bare at noe jævelig - det VIL skje. Virker som om de har gitt opp og gir OSS ansvaret. Sykt irriterende, blir mer sur enn redd.Anonymous poster hash: 9f4e4...5ee Hvis du er såpass redd som du beskriver så anbefaler jeg deg å snakke med noen om det. Sjansen er fortsatt svært lav for å bli drept av terror. Den større faren er følgene slike aksjoner gir, der de kan true stabiliteten til et land, for ikke å snakke om segregering, verdier og sikkerhetstiltak som faktisk er en enda større grunn til å bekymring. Jeg mener derfor at det er god grunn til å være bekymret for samfunnsutviklingen i Europa, men en slik emosjonell frykt som du beskriver er rett og slett ikke bra, der den går på livskvaliteten og bevegelsesfriheten din. Endret 24. mars 2015 av Snof
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #25 Skrevet 24. mars 2015 Ikke oppsøke typiske terror mål. Nå har vi faktisk vært klar over at islamsk terror vil komme i over 30 år. Så det er ingen nyhet når det smeller. Vi har tross alt stemt frem en politikk som gjør islamsk terror til en virkelighet. Men hva er egentlig typiske terrormål? Hvis man ser tilbake på historien av terror her er det mye forskjellig som er terrormål. Altså,man bør jo ikke la terrorfare styre livet helt.. men jeg må gjennom oslo S hver dag og bnytte til banen på jernbanetorget og kjenner litt på at det ikke føles like trygt lenger. Anonymous poster hash: 99b3e...658
Gothminister Skrevet 24. mars 2015 #26 Skrevet 24. mars 2015 Men hva er egentlig typiske terrormål? Hvis man ser tilbake på historien av terror her er det mye forskjellig som er terrormål. Altså,man bør jo ikke la terrorfare styre livet helt.. men jeg må gjennom oslo S hver dag og bnytte til banen på jernbanetorget og kjenner litt på at det ikke føles like trygt lenger. Anonymous poster hash: 99b3e...658 Store folkemengder som tiltrekker seg oppmerksomhet fra det offentlige. Konserter osv. Men dessverre, mot islamsk terror, kan man aldri være trygg. De kan slå til hvor som helst, mot hvem som helst.
Snof Skrevet 24. mars 2015 #27 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Ikke oppsøke typiske terror mål. Nå har vi faktisk vært klar over at islamsk terror vil komme i over 30 år. Så det er ingen nyhet når det smeller. Vi har tross alt stemt frem en politikk som gjør islamsk terror til en virkelighet. Ikke oppsøke typiske terror mål er da et merkelig utsagn. Hvis folk begynner å tenke i de baner som du indikerer her, så paralyseres jo hele samfunnet i frykt. På toppen så blir du ikke særlig tryggere. Joda, terrortrusselen er reell, men fokuset må være på ideologien, og politikken som er blitt ført, som har gjort at vi idag har samfunn med verdier/kultur, som gir for grobunn islamismen og jihadismen. Endret 24. mars 2015 av Snof
Gothminister Skrevet 24. mars 2015 #28 Skrevet 24. mars 2015 Ikke oppsøke typiske terror mål er da et merkelig utsagn. Hvis folk begynner å tenke i de baner som du indikerer her, så paralyseres jo hele samfunnet i frykt. På toppen så blir du ikke særlig tryggere. Joda, terrortrusselen er reell, men fokuset må være på ideologien, og politikken som er blitt ført, som har gjort at vi idag har samfunn med verdier/kultur, som gir for grobunn islamismen og jihadismen. Spørsmålet kom og da må man jo gi et svar på hva man tenker. Så vil det være opp til hver enkel om man skal la seg styre av trusselen.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #29 Skrevet 24. mars 2015 Hvis du er såpass redd som du beskriver så anbefaler jeg deg å snakke med noen om det. Sjansen er fortsatt svært lav for å bli drept av terror. Den større faren er følgene slike aksjoner gir, der de kan true stabiliteten til et land, for ikke å snakke om segregering, verdier og sikkerhetstiltak som faktisk er en enda større grunn til å bekymring. Jeg mener derfor at det er god grunn til å være bekymret for samfunnsutviklingen i Europa, men en slik emosjonell frykt som du beskriver er rett og slett ikke bra, der den går på livskvaliteten og bevegelsesfriheten din. Er ikke så redd lenger, er mest sint spesielt på sånne ukonstruktive artikler.. Anonymous poster hash: 9f4e4...5ee
Snof Skrevet 24. mars 2015 #30 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Er ikke så redd lenger, er mest sint spesielt på sånne ukonstruktive artikler..Anonymous poster hash: 9f4e4...5ee Bra! Endret 24. mars 2015 av Snof 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå