Gå til innhold

Hvilken av disse merkene foretrekker du?  

4 stemmer

1. 1. Hvilken av disse merkene foretrekker du?

• Redken
      6
    • Kerastase
      6

Anbefalte innlegg

Gjest tuddeliduuu
Skrevet

Selv er jeg usikker.

For jeg har jo aldri prøvd Redken.

Har lyst til å prøve Redken nå, og lurer på hva folk er mest fornøyd med...

Skriv gjerne hva som er bedre enn den andre også :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Det kommer jo an på håret ditt; til mitt hår er definitivt Kerastase best; jeg bruker serien for slitt hår. Fra Redken har jeg prøvd Color Extend, som ikke gav nok næring til håret, og fikk det til å filtre seg sammen, og Extreme, som bare fikk det til å henge flatt ned.

Skrevet

Jeg brukte Redken All Soft et års tid og var kjempe fornøyd, men bare for å prøve gikk jeg over til Kerastase Nutritive (den oransje), og den er bare så god! Passer perfekt til mitt hår. Eneste er at den lukter litt for sterkt etter min mening. Men kommer sikkert til å bruke Redken igjen senere hvis jeg trenger litt avveksling fra Kerastase.

Gjest The smithsGirl
Skrevet

vil dere si at redken passer bedre for tykt hår som er skadet i struktuen og som er tørt??

Gjest Ethereal
Skrevet

Redken har mange serier, det samme har Kerastase. Mange med tykt, tørt hår liker Redken All Soft. Det høres ut som det kunne være shampoen for deg.

Hvis håret er brusete, er Smooth Down (også Redken) tingen. Extreme bygger opp, men gir ikke like mye fuktighet.

Fra Kerastase er Nutritive serien for tørt hår, mens Resistance er for slitt hår. For brusete hår, finnes Oleo-Relax.

Redken får du billig hos www.lookfantastic.com

Kerastase selger de ikke like billig der; legger du inn portoen og valutaforskjellen, sparer du veldig lite i forhold til å kjøpe hos frisør

Gjest Tristessa
Skrevet

Elsker All Soft! Eneste sjampo, balsam og hårkur jeg har bestilt to ganger fra LF, faktisk.

Skrevet

Jeg brukte Kerestase før, og de var helt ok... Noen av produktene luktet skikkelig spesielt. Jeg liker at hårproduktet lukter godt..

Har bare prøvd Redken Anti-snap i noen uker, men den virker veldig bra :) Og lukter himmelsk. Av shampo liker jeg Loreal professional best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...