Gå til innhold

Vil dere menn knullet flere enn kona?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som er mann i et forhold:

Dersom dama di/kona di sa at det var greit at du også knullet andre, ville du benyttet deg av det dersom andre damer lot deg slippe til der nede?

Eller ville du fortalt henne at dette ikke er noe du ville hatt behov for?

Anonymous poster hash: c71ad...870

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville tømt posen i andre damer ja

Anonymous poster hash: 772ef...d5e
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. For jeg synes litt "synd på" mannen min, som aldri skal få skli inn i noen andre igjen. Ser for meg at menn har større behov for å knulle flere ulike fitter, rett og slett.

Har litt lyst til å si det til ham, at hvis noen sprer beina for ham, er det ok.

Men er redd han bare skal se rart på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ;)

Anonymous poster hash: 39481...c56

Skrevet

Ts her. For jeg synes litt "synd på" mannen min, som aldri skal få skli inn i noen andre igjen. Ser for meg at menn har større behov for å knulle flere ulike fitter, rett og slett.

Har litt lyst til å si det til ham, at hvis noen sprer beina for ham, er det ok.

Alle burde ha like stor selvtillit rundt musa si som du har i tilfelle, som er så sikker på at han alltid ville komme tilbake til den uansett hvor mange andre han prøver. ^^

Dog, hvorfor skulle han ikke det? Tilgangen til din gir han jo også tilgangen til flere, noe han aldri i livet ville fått oppleve med noen andre. Så sånn sett er musa di herskeren av alle. :takke:

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som er mann i et forhold:

Dersom dama di/kona di sa at det var greit at du også knullet andre, ville du benyttet deg av det dersom andre damer lot deg slippe til der nede?

Eller ville du fortalt henne at dette ikke er noe du ville hatt behov for?

Troll.

Anonymous poster hash: 0afd3...2af

• Liker 9
Skrevet

TS er garantert en mann.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

har du behov for å knulle flere pikker?

Anonymous poster hash: 772b0...fe6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg er ikke en mann, og jeg er ikke et troll.

Og som sagt, jeg mistenker jo at han kanskje vil se rart på meg.

For er kanskje ikke mange kvinner som vil innrømme at det jo må være slik.

At menn har et behov for ulike fitter.

For det viser seg, gang på gang, at utroskap forekommer. Menn må gjøre dette i skjul, mens de later som de er noe annet enn det de er. Og damer lukker øynene.

I stedet for å innse realitetene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker en ting; kjønnssykdommer!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For det viser seg, gang på gang, at utroskap forekommer. Menn må gjøre dette i skjul, mens de later som de er noe annet enn det de er. Og damer lukker øynene.

I stedet for å innse realitetene.

Du skriver og uttrykker deg som en mann og jeg er overbevist at nettopp det du er.

Anonymous poster hash: 0afd3...2af

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen bevis, men jeg har tilgode å møte den dama som ytrer seg i slike ordlag - du er uten tvil en mann :fnise:

Anonymous poster hash: 547df...5df

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

I stedet for å innse realitetene.Anonymous poster hash: c71ad...870

At menn har behov for ulike fitter?? Du høres ut som en mann og hvis du er en kvinne i et forhold så har du en fryktelig sær tankegang... Har du behov for ulike kukker? Og forekommer utroskap bare blant menn? Eller er kvinner utro i all åpenhet? Det du skriver henger ikke på greip. Hvis dette er seriøst så høres det ut som om du trenger terapi. Hvis du ytrer dette til mannen din så vil vel kanskje han miste tilliten til deg? For hvis du synes synd på ham for å ha bindt seg til en "fitte" resten av livet så vil vel kanskje han tenke at du synes synd på deg selv for å ha bindt deg til en "kukk"?

Anonymous poster hash: dfdcb...604

• Liker 5
Skrevet

Alle burde ha like stor selvtillit rundt musa si som du har i tilfelle, som er så sikker på at han alltid ville komme tilbake til den uansett hvor mange andre han prøver. ^^

Dog, hvorfor skulle han ikke det? Tilgangen til din gir han jo også tilgangen til flere, noe han aldri i livet ville fått oppleve med noen andre. Så sånn sett er musa di herskeren av alle. :takke:

Handler ikke om selvtillit....

Skrevet (endret)

Handler ikke om selvtillit....

Det var litt ironisk ment.

Dog det finnes jo faktisk folk som lever slik, og jeg nekter å tru at de som lever det ut sliter med egen personlighet sånn om man skal anta at dette er ei kvinne og ikke en mann. Så jo, om det er reelt, så handler det mye om selvtillit for å i det hele tatt vurdere det.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen bevis, men jeg har tilgode å møte den dama som ytrer seg i slike ordlag - du er uten tvil en mann :fnise:

Jeg tror det er ett gigantisk troll som pøser ut slike snåle poster her, syns den samme autistiske skrivemåten går igjen. Jeg har sett lignende poster med uttrykk som "knulle munnfitta" osv, syns det glir rett inn i skrivemåten til TS.

Anonymous poster hash: 0dfde...19c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

What, det at "en annen dame sprer beina for mannen min" er jo typisk bedratte damer å si.

Men, TS. Sett at du gir mannen din lov til dette.

-Hva om han spontant lyver til den andre dama om at han er singel, selv om det ikke var avtalen?

-Hva om den andre dama blir forelska i ham?

....hva gjør du da?

Anonymous poster hash: d37c1...9a1

Skrevet

Tror mange har løst denne påskenøtta.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mmmm, du høres jo ut som drømmedama.. Hadde dama mi vært sånn, hadde jeg ikke vært ond å be hehe.:P

Anonymous poster hash: a7b5f...5f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faktum er at det er ingenting som kan måle seg med en ny fitte. Man kan knulle den fineste dama i verden, men etter en stund er frister musa til en langt mindre fin dame mer fordi hun er uprøvd. Mange menn må dessverre legge sine naturlige drivkrafter til side for å i heltatt få seg noe da.

Anonymous poster hash: bcf53...473
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...