AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 1) jeg er jente på 18 år og lurer på om jeg kan være gravid altså har mensen... Men er ikke sikker på det. jeg har dunker i magen altså som hjerte Rismen aldri hatt det før. Jeg føler som noe beveger seg i magen.. Har sakt det til legen, men han har ikke tid til meg ennå.. såå.. Ja har tatt graviditettester ( negativ ) er så forvirret magen min er forsatt rar.. Den vokser og vokser vet ikke om det er fett eller ikke. Spiser nesten ingenting nå. Jeg lurer på tre ting. 1: kan man være gravid selvom testene slår ikke og man har mensen? 2: hvordan blir magen hvis man er gravid hard/myk/begge? 3 tror dere jeg er gravid/ hvorfor/ hvorfor ikke. Anonymous poster hash: 1c729...645
Gjest Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Om du kjenner dunking i magen er det hovedpulsåren som slår. Kan hende du har begynnende mage/tarmproblem som gjør deg oppblåst. Om du har mens og graviditetstestene viser negativ er du ganske sikkert ikke gravid.
Dark Angelina Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Er blødningene du har nå forskjellig fra den menstruasjonen du pleier å ha? Hvis mensen ikke er uregelmessig, eller har forandret seg, og testene er negativ, så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Men jeg ville tatt kontakt med en lege, om ikke din lege har tid, i alle fall noen andre som kan undersøke deg. Har du smerter i magen?
Cashbah Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Kan godt hende du har problemer i mage/tarm, men høres ikke ut som om du er gravid, nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå