AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Hei! Jeg er 38 år, og er utredet for demens. Den ene prøven jeg tok for en stund tilbake ligger utenfor det normale, men legen sa jeg ikke burde tenke på det. Litt senere sa legen at det kunne være ulke typer demens (jeg husker ikke hvilke typer i farta), noe som betyr at legen snakket litt mot seg selv? Hva bør jeg "stole" på? Anonymous poster hash: 76a8c...b30
Gjest Unknown Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Kan du ikke ta det opp med legen din? Personlig er jeg en person som føler at tall som overstiger en "grense" skal taes seriøst, samme hvor lite/mye den er over "grensa". Sender en god klem.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Ingen som vet?Anonymous poster hash: 76a8c...b30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå