AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Hei! Har i det siste slitt med hodepine, feber og allmenn slapphet. Har kommet hyppigere den siste måneden. Det kommer og går, jeg kan ha feber og hodepine i det ene øyeblikket også et par timer etterpå kan jeg føle meg helt grei. Blir også stiv i nakken og har det siste halve året slitt mye med å konsentrere meg. Hodepinen er i pannen. Blir verre etter trening, da får jeg "forkjølelsessymptomer" (snufsete osv). Føler meg sliten selv på de dagene jeg bare har slappet av hjemme. Går til legen og tar prøver, men tenkte å høre her mens jeg venter noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 72164...45e
Pånnii Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Ikke opplevd selv, men kjenner andre som har opplevd det. Da kom det av D-vitaminmangel og jernmangel.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Ikke opplevd selv, men kjenner andre som har opplevd det. Da kom det av D-vitaminmangel og jernmangel. Takk for svar! Har helt normale nivåer på alle vitaminer osv får vel bare se hva legen finner ut av heheAnonymous poster hash: 72164...45e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå