AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Dette er sikkert skikkelig dumt, men har noen gode tips til hvordan å få tisset på det STYGGE LILLE GLASSET?? Altså, jeg klarer det ikke uten å tisse på hånda mi eller andre steder... syns det er ganske guffent, så håper på en eller annen lur fremgangsmåte. Anonymous poster hash: 4f0ad...73c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Tisser i en plast kopp sånn engangs, tømmer det over i det lille glasset, spyler koppen og kaster den. Anonymous poster hash: ec803...d39 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Tisser i en plast kopp sånn engangs, tømmer det over i det lille glasset, spyler koppen og kaster den. Anonymous poster hash: ec803...d39 Men plastkopp er vel ikke sterilt? Ellers høres det jo ganske smart ut.Anonymous poster hash: 4f0ad...73c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Men plastkopp er vel ikke sterilt? Ellers høres det jo ganske smart ut.Anonymous poster hash: 4f0ad...73c JoAnonymous poster hash: c4a88...353
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 JoAnonymous poster hash: c4a88...353 Eh, nei. Anonymous poster hash: 8169b...934
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Sterilt nok, har levert urin fra plastkopp et helt svangerskap uten problem, ingen som har sagt noe på det.Anonymous poster hash: ec803...d39 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Det er ikke sterilt nei. Men hos jordmor/legen tisser man jo i plastkopper, så jeg gjør det hjemme også. Det er foresten ingenting som heter sterilt nok. Enten er det sterilt eller usterilt.Anonymous poster hash: 0ccbb...5d6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Hvor mange bakterier overlever på en ubrukt plastkopp da, dere? Ikke særlig mange. Anonymous poster hash: 36a8b...70e
FantasDick Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Jeg tisser en skvett, stopper strålen, setter glasset "på plass", tisser en skvett igjen, stopper strålen, tar bort glasset og tisser ferdig. Voila! 1
Gjest imperio Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Jeg tisser en skvett, stopper strålen, setter glasset "på plass", tisser en skvett igjen, stopper strålen, tar bort glasset og tisser ferdig. Voila! Jeg har ikke sjanse til å stoppe, og om jeg klarer det.. så klarer jeg ikke å fortsette!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Jeg har ikke sjanse til å stoppe, og om jeg klarer det.. så klarer jeg ikke å fortsette! ....og så må jeg tisse igjen rett etterpå! Men tar jeg med meg glasset er det på'n igjen Anonymous poster hash: 3d9de...b66
Sol79 Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Har tisset i plastglass på legekontoret mange ganger, så det er vel "sterilt" nok.
Trampe Skrevet 23. mars 2015 #13 Skrevet 23. mars 2015 Jeg gjør som FantasDick. De er jo ikke så små de glassene? Vasker meg lett først, tisser litt, stopper og holder glasset tett oppi der (derav vasken først) og så kniper jeg av igjen når jeg tror glasset er høvelig fullt. Jeg har aldri fått utslag på noe på prøvene, så jeg tror da at metoden min er godkjent. Hvis dere ikke greier å knipe av strålen kan det kanskje være lurt med knipeøvelser? Jeg fikk tips om det av jordmor sist jeg gikk gravid. Hun sa at det er smart å knipe av og til når man skal tisse, fordi man bør greie å stoppe strålen. Greier man plutselig ikke det må man knipe mer.
Gjest imperio Skrevet 23. mars 2015 #14 Skrevet 23. mars 2015 ....og så må jeg tisse igjen rett etterpå! Men tar jeg med meg glasset er det på'n igjen Anonymous poster hash: 3d9de...b66 SAMME HER! Tørker meg, tar på meg og går ut av toalettet. 5 min så må jeg på do igjen.. og slik holder jeg på til jeg får samlet en bitteliten svett. Sist jeg tok en prøve så var jeg hjemme hos mamma. Var veldig syk og kunne ikke være alene. Holdt på i godt over en time og flere runder på do. Til slutt så ropte jeg "Jeg gir opp, de får ikke mer tiss av meg, ikke fader". Da mamma så hvor lite det var (ikke opp til første streken en gang, langt under etiketten) knakk hun sammen, lo så mye at hun nesten tisset på seg.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #15 Skrevet 23. mars 2015 Du kan jo ta det med i dusjen da? Sikkert lettere å justere strålen når man står, også gjør det ikke noe om man bommer. Du setter på lokket, tørker av rundt glasset om du bommet, setter den på benken, går inn i dusjen og setter på vannet for å vaske deg og gulvet Anonymous poster hash: 66ab4...93f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Jeg ofret et lite desilitermål den gangen, et sånt med 5 dl. I starten gikk det fint å treffe glasset, ble litt søl på hendene i blant, men det vasker man jo bare. Men når magen begynte å bli stor var det ikke sjans.. Var litt "småhysterisk" så jeg kokte det før og etter bruk, det var jo ikke så ofte allikevel. (Og nei, jeg har ikke brukt det til noe annet i ettertid, det gikk i søpla, selv om det sikkert ikke hadde vært noe stress. ) Anonymous poster hash: fedb6...34a
Gjest imperio Skrevet 23. mars 2015 #17 Skrevet 23. mars 2015 Jeg ofret et lite desilitermål den gangen, et sånt med 5 dl. I starten gikk det fint å treffe glasset, ble litt søl på hendene i blant, men det vasker man jo bare. Men når magen begynte å bli stor var det ikke sjans.. Var litt "småhysterisk" så jeg kokte det før og etter bruk, det var jo ikke så ofte allikevel. (Og nei, jeg har ikke brukt det til noe annet i ettertid, det gikk i søpla, selv om det sikkert ikke hadde vært noe stress. ) Anonymous poster hash: fedb6...34a Jeg må ta urinprøve om noen uker... ikke gravid, men stor mage for det. Hadde tenkt å bruke en stygg glassbolle jeg fikk av bestemor til jul for mange herrens år siden. Prislappen er fortsatt på, 10kr betalte hun for den. Ligger bakerst i skapet og støver ned Og nei, jeg tuller ikke. Men, får heller kjøpe noen en gangskopper i stedet, det tenkte jeg ikke på. Glad jeg valgte å følge denne tråden da jeg så den før i dag. Takk for tipset folkens
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #18 Skrevet 24. mars 2015 Takk for tips! Brukte en plastkopp i dag, nesten ikke noe søl. Anonymous poster hash: 4f0ad...73c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #19 Skrevet 24. mars 2015 Det er jo bare å bruke en vanlig kopp, og så vaske den etterpå? Det er ikke farlige bakterier det er snakk om, og det er ikke verre enn de bakteriene vi har i munnen. Jeg gjorde det ofte da jeg testa for graviditet. Det er jo bare å skylle koppen flere ganger, så vaske den vanlig, så sette den i oppvaskmaskinen. Da blir den ren. Hvis ikke alle bakterier blir borte da, så får ikke kjærestens uhygieniske ekle kompiser uten munnhygiene eller min svigerinne med herpes drikke av noe som helst her i huset mer... Jeg synes tanken på å dele en kopp med de er verre enn å drikke av en som det en gang har vært tiss i. Anonymous poster hash: c6b0c...56f 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #20 Skrevet 24. mars 2015 Eh, nei. Anonymous poster hash: 8169b...934 Eh, joAnonymous poster hash: c4a88...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå