AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 22 år gammel gutt.. aldri hattforhold... holdt på me ei dame...har blitt fortalt jeg er kjekk og sånn flere ganger.. men hva må til ? er det jeg som ikke prøver nok ? sliter litt med at jeg er veldig sjenert og tilbakeholden da Anonymous poster hash: 7cdad...1db
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 22 år gammel gutt.. aldri hattforhold... holdt på me ei dame...har blitt fortalt jeg er kjekk og sånn flere ganger.. men hva må til ? er det jeg som ikke prøver nok ? sliter litt med at jeg er veldig sjenert og tilbakeholden da Anonymous poster hash: 7cdad...1db Det som må til er at du møter noen du liker og som liker deg tilbake som du er. Du kan ikke tvinge noen til å bli interessert i deg, og du kan heller ikke tvinge deg selv til å bli interessert i noen. Du må vise at du har det bra med deg selv og liker deg selv som du er, for det er veldig tiltrekkende på jenter. Jenter liker gutter som er seg selv, og som utstråler at de har det bra med seg selv og virker trygge. Det gjør ingenting om man er litt sjenert og tilbakeholden, for det er mange jenter som liker det også, og blir sjarmert av det. Men du må være deg selv. Du kan ikke være en annen fordi du tror at da blir du likt, det blir jo helt feil. Om du ikke kan være deg selv i et forhold, er ikke forholdet noe å satse på. Vær deg selv, og du vil tiltrekke deg jenter som liker deg som du er. Viser du at du ikke har det bra med deg selv og er usikker, vil mange jenter skygge unna fordi de ikke orker dette ... det samme gjelder for jenter som er usikre og utstråler at de ikke har det bra med seg selv, gutter skygger unna. Anonymous poster hash: dff4c...737
ambolt Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Hvor sterkt vil du ha ei dame, og hvor hardt prøver du? Selv ikke en sjenert person ville slippe fra seg en som han/hun har fått sterke nok følelser for. Hvorfor ble det ikke noe forhold med hun du drev på med?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Det som må til er at du møter noen du liker og som liker deg tilbake som du er. Du kan ikke tvinge noen til å bli interessert i deg, og du kan heller ikke tvinge deg selv til å bli interessert i noen. Du må vise at du har det bra med deg selv og liker deg selv som du er, for det er veldig tiltrekkende på jenter. Jenter liker gutter som er seg selv, og som utstråler at de har det bra med seg selv og virker trygge. Det gjør ingenting om man er litt sjenert og tilbakeholden, for det er mange jenter som liker det også, og blir sjarmert av det. Men du må være deg selv. Du kan ikke være en annen fordi du tror at da blir du likt, det blir jo helt feil. Om du ikke kan være deg selv i et forhold, er ikke forholdet noe å satse på. Vær deg selv, og du vil tiltrekke deg jenter som liker deg som du er. Viser du at du ikke har det bra med deg selv og er usikker, vil mange jenter skygge unna fordi de ikke orker dette ... det samme gjelder for jenter som er usikre og utstråler at de ikke har det bra med seg selv, gutter skygger unna. Anonymous poster hash: dff4c...737 ikke alltid lett å vite hvem man er heller da... er hodetups foreslket i ei jente som har avist meg..men tenker hele tiden at jeg kan snu det til min favør...er det lurt? Anonymous poster hash: 7cdad...1db
ambolt Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 ikke alltid lett å vite hvem man er heller da... er hodetups foreslket i ei jente som har avist meg..men tenker hele tiden at jeg kan snu det til min favør...er det lurt? Anonymous poster hash: 7cdad...1db Ikke fortsett å prøve deg på ei som har avvist deg. Bruk tiden din på jenter som viser interesse. Virkeligheten er ikke som en Hollywood-film. Enten liker en jente deg, eller så gjør hun det ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Hvor sterkt vil du ha ei dame, og hvor hardt prøver du? Selv ikke en sjenert person ville slippe fra seg en som han/hun har fått sterke nok følelser for. Hvorfor ble det ikke noe forhold med hun du drev på med? kjempemye...men er selvtillten som er problemet...jeg føler jeg endrer personlighet konstant for jeg føler alltid det er noe galt med meg. jeg var 16 år og likte ikke dama så godt Anonymous poster hash: 7cdad...1db
99699 Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 ikke alltid lett å vite hvem man er heller da... er hodetups foreslket i ei jente som har avist meg..men tenker hele tiden at jeg kan snu det til min favør...er det lurt? Anonymous poster hash: 7cdad...1db Nei, det er ikke lurt. Det er mye fisk i havet, om du mister den ene så er ikke det verdens undergang. Dessuten kan du jo kjøpe fisk også If you know what I mean ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå